کتاب درک هنر ایچیموکو کینکوهیو

Ichimoku Basic Master (IBM) Book
  • 10 % تخفیف
    180,000 | 162,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: چالش چالش
    نویسنده:
کد کتاب : 103194
مترجم :
شابک : 978-6227775365
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 197
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب درک هنر ایچیموکو کینکوهیو اثر کی 1982


ایچیموکو به معنای "نگاهی اجمالی از تراز نمودار" است که به صورت بصری نوسان قیمت را در نمودار به تصویر می‌کشد که به معامله‌گران کمک می‌کند نگاه عمیق‌تر و جامع‌تری به عملکرد قیمت داشته باشند تا به سرعت روند آینده و زمان مناسب برای ورود/خروج از بازار را مشخص کنند. این یک اندیکاتور مستقل بدون کمک سایر تکنیک های تحلیلی است زیرا بیشترین دید کلی را از بازار به معامله گران می دهد.
در ایچیموکو پر از اطلاعات ضروری به نام "همه در یک" وجود دارد.
هوسودا 4 سال و نیم را صرف مطالعه اعداد کرد. از آنجایی که کامپیوترها در آن زمان محبوبیت نداشتند، محاسبه بسیار دشوار بود. او بیش از 2000 دانش آموز را برای محاسبه بسیج کرد. این کار بسیار سختی بود. او سرانجام 3 عدد اساسی را پیدا کرد که نه تنها در ایچیموکو مهم هستند، بلکه در زندگی واقعی نیز معنادار هستند.
3 عدد وجود دارد که او آنها را پایه می داند. آن ها 9 هستند. 17; 26.
این اعداد توضیح می دهد که چرا تنکان و کیجون در 9 و 26 جلسه تنظیم شده اند و اینکه در نظر گرفتن اعداد 9 و 26 به عنوان روز معاملات در ژاپن در آن زمان کاملا اشتباه بود.
خوب این به چه معنا است؟ برای کسانی که این سوال را می پرسند و در حال حاضر تنظیمات پارامتر استاندارد را تنظیم می کنند باید تجدید نظر کنند و بهتر است هرگز آن پارامترها را تنظیم نکنند (9،26،52). این یک توصیه صادقانه است.
ابر «حضور و انعکاس احساسات بازار» است. در عوض، این ابر است که "احساس جمعیت" را نشان می دهد. وقتی یک ابر ضخیم است، ثابت می کند که احساسات بازار و همچنین احساسات جمعیت بسیار قوی و پایدار است و به سختی می توان آن را تغییر داد و شکست. بنابراین، هنگامی که ابر کومو جلویی "ضخیم" می شود، بازار بسیار آهسته در حال نوسان است و پس از یک دوره افزایش/کاهش قبلی استراحت می کند. بنابراین، یک ابر "ضخیم" نشان دهنده یک نوسان بسیار ضعیف است - تقریبا هیچ نوسانی به سمت بالا و پایین وجود ندارد. بازار به سمتی حرکت می کند.

کتاب درک هنر ایچیموکو کینکوهیو

کی 1982
نام من Kei است (که فقط به عنوان حرف "K" تلفظ می شود) و من یک معامله گر انفرادی فارکس و همچنین یک مربی در توکیو، ژاپن هستم.من در سال 1982 در ژاپن متولد شدم و پس از دبیرستان به خارج از کشور رفتم و به ایالات متحده رفتم و در دانشگاه UCLA روانشناسی خواندم.