کتاب بپرید

Jump: Dare to Do What Scares You in Business and Life
جرئت انجام کاری که شما را می ترساند داشته باشید
  • 15 % تخفیف
    110,000 | 93,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نشر نون نشر نون
    نویسنده:
کد کتاب : 103321
مترجم : بهمن معصومی نژاد
شابک : 978-6227566772
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بپرید اثر کیم پرل

روشی را بیاموزید که کیم پرل، کارآفرین سریالی را به یک مولتی میلیونر تبدیل کرد - و این می تواند شما را نیز تبدیل به یک میلیونر کند. فرمول ساده و موفقی را برای رویارویی با ترس، کنار گذاشتن بهانه‌هایی که شما را عقب نگه می‌دارند، و یافتن شجاعت پرش به فصل بعدی زندگی‌تان را کشف کنید.
نویسنده پرفروش و کارآفرین برنده جوایز، کیم پرل، داستان شخصی قدرتمند خود را در مورد رسیدن به کف زمین و احضار شجاعت لازم برای جهش تغییر دهنده زندگی به سوی ناشناخته ها به اشتراک می گذارد. شکسته، ورشکسته و ترس از تغییر، به غرایز خود اعتماد کرد، چشمانش را بست و «پرید». خودباوری، دانش و پیروزی نهایی کیم یک الهام بخش است.
چه در حال پریدن از مکانی با عظمت یا عدم اطمینان باشید، بپرید این کار را انجام می دهد:
شما را تشویق می کند که از منطفه امن خود خارج شوید، بر شک و تردید خود غلبه کنید و گام های پیشگیرانه ای برای تغییر زندگی خود بردارید.
شما را با بینش های ارزشمند و ابزارهای تجاری لازم برای حرکت فراتر از ترس، طرد و شکست توانمند کنید.
به شما یاد می دهد که چگونه با ریسک حساب شده ای که می تواند نتیجه دهد، تغییر شغلی ایجاد کنید و آن را با اطمینان انجام دهید.
پرش به شما نشان می دهد که چگونه بر ترس از ناشناخته و موفقیت آشکار غلبه کنید. بر اساس بیست سال تجربیات شخصی کیم در کنار هزاران کارآفرین، متخصص کسب و کار و سرمایه‌گذارانی که با آنها کار کرده است، او شما را با دانش، ابزار و طرز فکر لازم برای رسیدن به سطوح بی‌نظیر موفقیت مسلح می‌کند.
هر داستان عالی با یک پرش شروع می شود و کتاب کیم شما را برای جهش آماده می کند!

کتاب بپرید

کیم پرل
کیم رید پرل (Kim Reed Perell) یک کارآفرین سریالی، مدیر تجاری، سخنران، نویسنده و مربی استارتاپ آمریکایی است که در میامی، فلوریدا مستقر است.پرل دو کتاب به نام‌های The Execution Factor: The One Skills that Drives Success و Jump: Dare To Do What Tres You in Business and Life را تالیف کرده است. او بنیانگذار و مدیر عامل 100.co است، یک بازار آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی برای توسعه و بازاریابی برندها و محصولات.
قسمت هایی از کتاب بپرید (لذت متن)
این را به خوبی درک کنید که آن زمان که با شکستی در زندگی رویارو می شوید، درست در میان مرحله ای از فراگیری یک درس بزرگ در زندگی تان هستید. شما باید همواره رویاها و آرزوهایتان را به حرکت اندازید! آن وقت است که خداوند متعال تمام گام هایی را که به جلو بر می دارید، متبرک می سازد! زندگی، همانا مجموعه ای از انواع دروس معنوی ای است که شما فرا گرفته اید و نیز شکست هایی که بر آن ها فائق آمده اید... ممکن است دقیقآ ندانید سفر زمینی شما به چه شکلی خواهد بود و یا چگونه از آب در خواهد آمد تا تمام رویاهایتان را به مرحله تحقق برساند: بنابراین، در تمام مدت این سفر، حالتی باز و پذیرا داشته باشید و به تمام فرصت هایی که خداوند متعال در پیش رویتان قرار می دهد چنگ بزنید و آن ها را محکم بگیرید! من تازه با همسرم مارجری ازدواج کرده بودم که ناگهان خبر یافتم دوست حسابدارم که تمام کارهای مالی من تا آن روز، بر عهده او بود، دارفانی را وداع گفته است. احساس وحشتناکی در دل داشتم و از مرگ نابهنگام او بی اندازه اندوهگین و متأثر بودم. سپس، هنگامی که پی بردم که او به مدت هفت سال تمام، هیچ یک از مالیات های سالیانه مرا به دولت نپرداخته است، در حالت شوک عمیقی فرو رفتم...