کتاب Limitless

کد کتاب : 103340
شابک : 978-1401958237
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : انگلیسی
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب Limitless اثر جیم کوییک

با مطالعه این کتاب یاد می گیرید چگونه:
ذهنیت خود را مهار کنید: مغز شما مانند یک ابرکامپیوتر است و افکار شما آن را برای اجرا برنامه ریزی می کنند. به همین دلیل است که فرآیندKwik Brain با پنهان کردن مفروضات، عادات و تعلل هایی که شما را سرکوب می کنند، شروع می شود و مرزهای آنچه را که فکر می کنید ممکن است، دوباره ترسیم می کند. این کار به شما می آموزد که چگونه آنچه را که در هر جنبه از زندگی خود می خواهید شناسایی کنید، بنابراین می توانید از تفکر منفی به سمت احتمالات مثبت حرکت کنید.
انگیزه خود را روشن کنید: کشف آنچه به شما انگیزه می دهد کلیدی است که ظرفیت ذهنی نامحدودی را باز می کند. اینجاست که اشتیاق، هدف و انرژی با هم تلاقی می کنند تا شما را به اهدافتان نزدیک تر کنند و در عین حال کمکتان کنند متمرکز و شفاف باشید. هیجان شخصی شما با الهامات خود تجدیدشونده پایدار خواهد بود. ذهن شما قوی شروع می شود، قوی می ماند و به طور تصاعدی سریع تر پیش می رود.
مسئله اصلی را دریابید: ما از جدیدترین علوم اعصاب برای یادگیری سریع استفاده کرده ایم. فرآیند، برنامه ها، پادکست ها و محصولات ما قدرت های فوق العاده مغز شما را آزاد می کنند. شما می توانید یک کتاب را 3 برابر سریع تر از طریق تندخوانی به پایان برسانید (و هر قسمت از آن را به خاطر بسپارید)، یک زبان جدید را در زمان بی سابقه یاد بگیرید، و مهارت های جدید را به راحتی به دست آورید. اینها تنها تعدادی از مزایای خودیاری است که زندگی تان را تغییر می دهد. با Kwik Brainبه تناسب مغزی دست خواهید یافت و عملکرد ذهنی خود را ارتقا می دهید. با بهترین طرز فکر، انگیزه و روش، قدرت های شما واقعا نامحدود می شود.

کتاب Limitless

جیم کوییک
جیم کوئیک بنیانگذار Kwik Learning و یک متخصص جهانی شناخته شده در زمینه سرعت خوانی، بهبود حافظه، عملکرد مغز و یادگیری سریع است. كویك پس از آسیب مغزی در دوران كودكی، وی را دچار چالش در یادگیری كرد، راهكارهایی را برای بهبود چشمگیر عملکرد ذهنی خود ایجاد كرد. برای بیش از دو دهه، او به عنوان مربی اصلی مغز بسیاری از مدیران عامل و مشاهیر برجسته جهان خدمت کرده است. او زندگی خود را وقف کمک به دیگران کرده است تا از نبوغ واقعی و قدرت مغزی خود برای یادگیری سریعتر هر چیزی و داشتن زندگی با قدرت بیشتر، شکوفا...