جیم کوییک

جیم کوییک

جیم کوئیک بنیانگذار Kwik Learning و یک متخصص جهانی شناخته شده در زمینه سرعت خوانی، بهبود حافظه، عملکرد مغز و یادگیری سریع است. كویك پس از آسیب مغزی در دوران كودكی، وی را دچار چالش در یادگیری كرد، راهكارهایی را برای بهبود چشمگیر عملکرد ذهنی خود ایجاد كرد. برای بیش از دو دهه، او به عنوان مربی اصلی مغز بسیاری از مدیران عامل و مشاهیر برجسته جهان خدمت کرده است. او زندگی خود را وقف کمک به دیگران کرده است تا از نبوغ واقعی و قدرت مغزی خود برای یادگیری سریعتر هر چیزی و داشتن زندگی با قدرت بیشتر، شکوفایی، بهره وری و آرامش روحی آزاد کنند.
تکنیک های پیشرفته جیم، سبک ارائه سرگرم کننده و عملکردهای چشمگیر قدرت مغزی، وی را به یک مربی مکرر و بسیار مورد جستجو برای سازمان های برتر تبدیل کرده است، با مشتریانی که شامل Google ، Virgin ، Nike ، Zappos ، GE ، Harvard ، NYU و غیره هستند. او به طور مرتب در رسانه ها از جمله فوربس، هاف پست، فست کمپانی، شرکت و CNBC حضور دارد.
او میزبان پادکست تحسین شده "Kwik Brain" است که به طور مداوم نمایش شماره 1 آموزش در iTunes است. دوره های آنلاین KwikLearning.com توسط دانشجویان بیش از 180 کشور جهان استفاده می شود.

کتاب های جیم کوییک

Limitless


Limitless


بی حد و مرز


Limitless