کتاب مدرسه انقلاب

Revolution School
  • 20 % تخفیف
    49,000 | 39,200 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ذکر ذکر
    نویسنده:
کد کتاب : 106317
شابک : 978-9643070168
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1387
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب مدرسه انقلاب اثر حسین فتاحی

مدرسه انقلاب، داستان چند نوجوان است که در دنیای ساده و کودکانه خود مشغول درس و مدرسه اند. اما دست حوادث آن ها را وارد مدرسه دیگری می کند، مدرسه مبارزه با ظلم و ستم، مدرسه مبارزه با بی عدالتی، مدرسه بزرگی که همه مردم ایران در آن درس می خوانند.

کتاب مدرسه انقلاب

حسین فتاحی
حسین فتاحی متولد ١٣٣٦ یزد، دارای مدرک کارشناسی در رشته حسابداری است. فتاحی در سه حوزه تألیف، ترجمه و بازنویسی آثار کلاسیک فارسی برای کودکان و نوجوانان آثار متعددی منتشر کرده که «آتش در خرمن» و «پسران جزیره» در زمینه ادبیات پایداری است و «عشق سالهای جنگ» رمان دیگر او از سوی نشر قدیانی تاکنون شش بار تجدید چاپ شده است.«مدرسه انقلاب» ،«کودک و توفان» ، «امیرکوچولوی هشتم» و بازنویسی «قصه‌های شاهنامه» و «س...
قسمت هایی از کتاب مدرسه انقلاب (لذت متن)
... یک ماه از زندانی شدن کمال می گذشت. در این مدت، چندین بار از او بازجویی کردند. هر بار آنقدر به کف پاهایش شلاق می زدند که تاول می زد و تورم می کرد. بعد، او را مجبور می کردند که با پاهای تاول زده راه برود.... کمال دو نامه برای مادرش نوشته بود و به وسیله دوست حاج آقا (یکی از هم بندهایش) برای او فرستاده بود و مادرش هم به او جواب داده بود. مادر در نامه اولش نوشته بود که "روزی که تو را دستگیر کردند، به خانه حمله کردند و همه چیز را زیر و رو کردند. حتی مرا هم به جای نامعلومی بردند و برای چند ساعتی بازداشت بودم. بعد از آزادی، من دیگر به خانه نرفتم. پسرم سعی کن در زندان، شجاع باشی و قدر حاج آقا را بدانی.