کتاب جملاتی با طعم قهوه

Coffee-flavored Aphorisms
یافته هایی از اتاق مشاوره
کد کتاب : 107693
مترجم : عباس دشتبان
شابک : 978-6227632620
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب جملاتی با طعم قهوه اثر مهدی طباطبایی فر

در این کتاب تجارب سیدمهدی طباطبایی‌فر و مراجعان او جمع‌آوری شده است. بسیاری از جملات، شاه‌کلید قفل مشکلاتی است. که در طی چندین جلسه واکاوی تعارضات روانی مراجعان، خلق شده اند.
جملاتی که با استحکام در منطق و دقت در کلام، مراجعان را با واقعیت‌هایی روبه‌رو کرده است. که توانسته اند دست از باورهای قدیمی ناکارآمد کشیده و در سایه‌‍‌ی پذیرش به آرامش روانی بیشتری برسند.
جملاتی که می‌تواند شما را در خلسه‌ای از تفکر غرق کرده و بینش جدیدی برایتان به ارمغان آورد. اگر از آن دسته افراد هستید که کتاب‌ها را روزنامه‌وار می‌خوانید، اینجا کمی توقف کنید یک چای یا قهوه در کنار خود بگذارید. آرام‌آرام بنوشید. بخوانید. تأمل کنید. حتما ایده های خود را در کنار جملات بنویسید.

کتاب جملاتی با طعم قهوه

قسمت هایی از کتاب جملاتی با طعم قهوه (لذت متن)
تفاوت عذرخواهی خودشیفته ها با افراد سالم در این است که اگر خودشیفته بگوید ببخشید و تو نبخشی، مجدد عصبانی می شود! اما فرد سالم به شما حق می دهد او را نبخشید و در عین حال درصدد ترمیم و جبران است. بدون قدرت مالی و فکری، بیشتر دلبستگی های ما بوی وابستگی می دهد. از یک جایی به بعد، اکثر افراد یا موافق تو هستند یا مخالف. کمتر کسی می تواند نسبت به تو خنثی و بی تفاوت باشد. اگر در چنین وضعیتی هستید به شما تبریک می گویم، چون این، خاصیت سرآمد شدن است. از یک جایی به بعد دیگر نمی توانند وانمود کنند نسبت به تو بی توجه اند! دلخوش به تغییر نباش! امید به تغییر داشته باش! امید شیوه ای از تفکر است. مبتنی بر سه رکن: اهداف واقع بینانه، آگاهی از مسیر، قدم و تلاش.