کتاب مواظب جریمه ی خدا باش

Movazebe jarime-ye khoda bash
تفسیر ساه ی مفهوم جهنم برای بچه ها،با نگاهی به آموزه های دینی
کد کتاب : 108285
شابک : 978-6002516039
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مواظب جریمه ی خدا باش اثر غلامرضا حیدری ابهری

یکی از موضوعات دینی که از حساسیت بالایی برخوردار است، موضوع جهنم است. بسیاری از مردم تصور درستی از جهنم ندارند. آنان چنین می پندارند که هر گناهکاری به جهنم خواهد رفت و خدا دوست دارد که همه مجرمان را به جهنم ببرد. متاسفانه بسیاری از کودکان ما نیز چنین تصوراتی از جهنم دارند. به همین خاطر دچار نگرانی و ترس های نابجایی می شوند و از درک وسعت رحمت خدا محروم می مانند.
کتاب «مواظب جریمه خدا باش» با استناد به متون معتبر دینی تصویری درست و جامع درباره جهنم به کودکان ارائه می کند و باورهای غلطی را که در این باره وجود دارد، به پایان می رساند. این اثر نوشته حجت الاسلام حیدری ابهری است که در بیان مفاهیم دینی به کودکان، آثار بسیاری از ایشان منتشر شده است.

کتاب مواظب جریمه ی خدا باش

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...