کتاب هم خون

The Match
کد کتاب : 109055
مترجم :
شابک : 978-6003841888
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 405
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب هم خون اثر هارلن کوبن

پس از ماه‌ها دوری، وایلد در پی یک پیشنهاد ناموفق برای خانه‌نشینی به کوه‌های راماپو بازگشته است که آنچه را که همیشه می‌شناخت، تأیید می‌کند: او به تنهایی متعلق به خودش است، فارغ از راحتی و محدودیت‌های زندگی مدرن.

ناگهان، یک تطبیق DNA در یک پایگاه داده آنلاین اجداد، وایلد را بیش از آنچه تصور می کرد به گذشته اش نزدیک می کند و در نهایت به وایلد فرصتی را می دهد که برای ردیابی پدرش نیاز دارد. اما ملاقات با مرد بیشتر سوالات را به همراه دارد تا پاسخ. بنابراین وایلد به آخرین و ناامیدترین سرنخ خود می رسد، پسر عموی دومی که به همان سرعتی که دوباره ظاهر می شود ناپدید می شود و سقوط حماسی را تجربه کرده است که فقط می تواند به عنوان یک کابوس بیدار توصیف شود.

آیا سقوط پسر عمویش واقعی بود؟ یا او قربانی توطئه ای به همان اندازه حیله گر و پیچیده بود؟

کتاب هم خون

هارلن کوبن
هارلن کوبن، زاده ی 4 ژانویه ی 1962، نویسنده ی آمریکایی رمان های معمایی و تریلر است.کوبن در خانواده ای یهودی در نیوجرسی چشم به جهان گشود. او همزمان با تحصیل در رشته ی علوم سیاسی، به همراه دن براون، عضو انجمن دانشگاهی سای اوپسیلون بود.او پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه، در شرکت گردشگری پدربزرگش مشغول به کار شد.کوبن در سال آخر دانشگاه متوجه علاقه ی خود به نویسندگی شد. اولین کتاب او در 26سالگی انتشار یافت و رمان های بعدی او با موفقیت همراه شدند.هارلن کوبن به همراه همسر و چهار فرزندشان در ریجوود نی...
نکوداشت های کتاب هم خون
If you like the Netflix series Stay Close, created by the author, this is a good one to add to your reading list
اگر سریال Netflix Stay Close را که توسط نویسنده ساخته شده است را دوست دارید، این مجموعه خوبی برای اضافه کردن به لیست خواندن شماست.
CNN

قسمت هایی از کتاب هم خون (لذت متن)