کتاب حلقه

Ring
محکوم به مرگ،یک راه فرار،یک هفته زمان برای یافتن
کد کتاب : 109716
مترجم :
شابک : 978-6005722697
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 298
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب حلقه اثر سوزوکی کوجی

کتاب حاضر که در ژانر وحشت قرار دارد، رمانی ژاپنی است که به قلم کوجی سوزوکی به رشته ی تحریر درآمده است. از روی این اثر دو مجموعه ی تلویزیونی و یک فیلم سینمایی ساخته شده است. 4 نوجوان در توکیو به شکل مرموز و همزمان دچار ایست قلبی می شوند و جان خود را از دست می دهند. روزنامه نگاری به نام کازویو آساکاوا که عموی یکی از این نوجوانان است، تصمیم میگرد مسئله را بررسی کند. مرگ این 4 نوجوان مربوط به تماشای یک نوار ویدئویی است که یک هفته قبل از مرگشان آن را تماشا کردند. آساکاوا با دیدن این فیلم که در پایان به آنها هشدار می دهد در صورت انجام ندادن کاری، ظرف یک هفته جان خود را از دست می دهند، به این می اندیشد که آیا این ماجرا حقیقت دارد؟!

کتاب حلقه

سوزوکی کوجی
کوجی سوزوکی (متولد 13 مه 1957) نویسنده ژاپنی است ، که در هاماماتسو متولد شد و در توکیو زندگی می کند. سوزوکی نویسنده رمان های "حلقه" است که در قالب های دیگری از جمله فیلم ، مانگا ، مجموعه های تلویزیونی و بازی های ویدیویی اقتباس شده است.
قسمت هایی از کتاب حلقه (لذت متن)
او همچنان که از پله ها بالا می رفت، با خود نجوا می کرد، یک ویروس، یک ویروس. به واقع، او باید توضیحی علمی می یافت. خب، فرض می کنیم که ویروسی موجب حمله قلبی شد. دست کم این کمی واقعی تر از آن است که فکر کنیم چیزی فراطبیعی پشت مرگ آن هاست؛ دست کم موجب خنده به ریش او نمی شد. حتی اگر چنان ویروسی هنوز روی زمین کشف نشده بود؛ و شاید به تازگی توسط شهاب سنگی روی زمین سقوط کرده بود. یا شاید به عنوان سلاحی زیستی ساخته و به نحوی از آزمایشگاه خارج شده بود. نمی شد احتمال آن را منتفی دانست. به طور قطع، مدتی کوشید آن را ویروس در نظر بگیرد. نه اینکه همه شک هایش را برطرف می ساخت. چرا هر چهار نفر با حالت حیرت در چهره هایشان مرده بودند؟ چرا تسوجی و نومی در دو سمت مخالف آن خودروی کوچک مردند، طوری که انگار می خواستند از هم فرار کنند؟ چرا کالبد شکافی چیزی را آشکار نساخته بود؟ امکان خروج یک سلاح میکروبی از آزمایشگاه، دست کم پاسخی به پرسش سوم می داد. شاید دستور حفظ راز صادر شده بود.