کتاب کارگاه ساختمانی

Hello, World! Construction Site
دنیای زیبای من
کد کتاب : 109844
مترجم :
شابک : 978-6223430169
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 26
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کارگاه ساختمانی اثر جیل مک دونالد

طرفداران این مجموعه این ماجراجویی پر از وسایل نقلیه را خواهند ستود. کودکان نوپا به وسیله کتاب «کارگاه ساختمانی» می توانند همه چیز را در مورد دنیای شلوغ یک سایت ساخت و ساز، با حقایق قابل درک در مورد همه ماشین های عظیم و پر سر و صدا که تخیلات بچه های کوچک را مجذوب خود می کنند، بیاموزند. "سلام دنیا!" مجموعه ای است که برای معرفی اولین مفاهیم غیرداستانی به نوزادان و کودکان نوپا طراحی شده است. با عبارات واضح و آسان (مثلا یک جرثقیل برای بلند کردن چیزهای سنگین و انتقال آنها به نقطه مناسب استفاده می شود) و دارای تصاویر روشن و شاد است. سلام، دنیا! یادگیری را برای کودکان خردسال سرگرم کننده می کند. و هر صفحه نکات مفیدی برای تعامل با فرزند شما ارائه می دهد. این یک راه عالی برای آوردن علم و طبیعت به دنیای شلوغ یک کودک نوپا است، جایی که یادگیری هرگز متوقف نمی شود.

کتاب کارگاه ساختمانی

جیل مک دونالد
جیل مک دونالد تصویرگر، نویسنده امریکایی است که از سنین پایین عاشق نقاشی بوده و به خصوص رنگ را دوست داشته است. او که در غرب میانه بزرگ شد تشویق شد تا استعداد خود را کشف کند. جیل از دانشکده طراحی رود آیلند با گرایش طراحی پارچه فارغ التحصیل شد. او نویسنده و تصویرگر کتاب کودکان است که مجموعه سلام دنیا از جمله آثار اوست.
قسمت هایی از کتاب کارگاه ساختمانی (لذت متن)
صدای بوق می آید! تریلی با انبوهی از وسایل که سازندگان به آن احتیاج دارند، مثل آجر، سیم، بلوک سیمانی، کاشی، لوله و... از راه رسید. تعداد چرخ هایش را می توانید بشمارید؟ تریلی ها به چرخ های زیادی احتیاج دارند تا بتوانند وزن بار سنگین خود را تحمل کنند.