کتاب آسمان پس از توفان

A Sky Beyond the Storm
اخگری در خاکستر (4)
کد کتاب : 110055
مترجم :
شابک : 978-6001884566
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 540
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب آسمان پس از توفان اثر صبا طاهر

برای فینال شگفت‌انگیز مجموعه‌ی فانتزی پرفروش نیویورک تایمز محبوب صبا طاهر، اخگری در خاکستر آماده شوید و کشف کنید: چه کسی از طوفان جان سالم به در خواهد برد؟

تنها چند ماه پس از انتشار آخرین کتاب از این مجموعه...
جنیان که مدت‌ها در زندان به سر می‌برند در حال حمله هستند و در روستاها و شهرها ویرانی خونین به پا می‌کنند. اما ، انتقام از دشمنان انسانی تازه شروع است.

فرمانده کریس وتوریا خود را ملکه اعلام می‌کند و سر هر کسی را که از حکومت او سرپیچی می‌کند فرا می‌خواند. در صدر لیست او چه کسانی قرار دارند؟

لایا از سرا، در تلاش است تا پس از از دست دادن دو نفر که برایش مهم هستند، بهبود یابد. او که مصمم است جلوی آخرالزمان نزدیک را بگیرد، در این روند، او یک قدرت باستانی را بیدار می کند که می تواند او را به پیروزی یا یک عذاب غیرقابل تصور برساند.

و در اعماق محل انتظار، روح گیر تنها به دنبال فراموش کردن زندگی و عشقی است که پشت سر گذاشته است. با این حال انجام این کار به معنای نادیده گرفتن دنباله قتل به جا مانده از شب آور و جن او است. برای حفظ سوگند خود و محافظت از جهان انسان در برابر ماوراء طبیعی، روح گیر باید به فراتر از مرزهای سرزمین خود نگاه کند. او باید ماموریتی را برعهده بگیرد که بتواند همه چیزهایی را که می داند نجات دهد – یا نابود کند.

کتاب آسمان پس از توفان

صبا طاهر
«صبا طاهر»، نویسنده ی کتاب پرفروش «اخگری در خاکستر» است که به بیش از 35 زبان ترجمه شده است. او در کالیفرنیا بزرگ شد و نوشتن رمان را نیز همزمان با کار به عنوان دبیر روزنامه آغاز کرد.