کتاب برادر رحی 1

Rahi
خاطرات جنگ شهید رحیم کابلی در 8 سال دفاع مقدس تا سال 1367
  • 15 % تخفیف
    170,000 | 144,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: شهید کاظمی شهید کاظمی
    نویسنده: محمد طالبی (1358)
کد کتاب : 110213
شابک : 978-6222850470
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب برادر رحی 1 اثر محمد طالبی (1358)

کتاب برادر رحی خاطرات دوران مجاهدت هشت سال دفاع مقدس شهید مدافع حرم رحیم کابلی است به قلم آقای محمد طالبی از انتشارات شهید کاطمی و روایتگر سال های مبارزه حاج رحیم در جنگ با عراق می باشد.
شهید رحیم کابلی از جوانان انقلابی بود که در سالهای دفاع مقدس اوج جوانی‌اش را در جبهه نبرد حق علیه باطل گذراند. پس از پایان جنگ خدمتش را در نهاد انقلابی سپاه ادامه داد و در همین ارگان بازنشسته شد. شروع جنگ در سوریه همزمان شد با دوران بازنشستگی او اما این موضوع دلیلی نشد تا شهید کابلی لباس رزم را از تن در بیاورد و خود را به معرکه جنگ با ترورست‌ها رساند. وی به همراه تعدادی از همرزمان خود در اردیبهشت 95 پس از یک درگیری سخت و نا برابر در خان طومان سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش به وطن بازنگشت.
برادر رحی روایتگر سال‌های حضور حاج رحیم در میدان نبرد عراق علیه ایران می‌باشد. باید اشاره کرد که پژوهش و بخشی از تدوین این اثر، در زمان حیات این بزرگوار انجام شده، و کتاب به طور کامل، روایت خود شهید است. محمد طالبی، نویسندۀ این اثر، تا کنون آثار بسیاری چون: نیرنگ شیطان، شار و شرر، سیمای مردی در دوردست، قهرمان بدون کمربند و... را در کارنامۀ خود دارد. خوانندگان پس از مطالعۀ این کتاب، با روحیۀ شاد همراه با چاشنی شیطنت، مهربان و در عین حال مدیر و پرجذبۀ حاج رحیم آشنا می‌شوند. برای کسانی که به خاطرات جذاب 8 سال دفاع مقدس علاقمند هستند، خواندن این اثر را توصیه می‌کنیم.

کتاب برادر رحی 1