کتاب رویاها

dreams
کد کتاب : 11029
مترجم :
شابک : 9789645021243
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 378
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

پرفروش ترین مولف برگزیده روزنامه نیویورک تایمز

معرفی کتاب رویاها اثر سیلویا براون

کتاب رویاهای سیلویا براون بر اساس 30 سال تحقیق نوشته شده است و در آن سیلویا به انواع رویاها نگاه می کند و تأثیر آنها را بر خاطرات، سلامتی و رفاه ما آشکار می کند، و اینکه چگونه از طریق رویاهایمان می توانیم با درگذشتگان خود ارتباط برقرار کنیم. عزیزانی که آن ها را برای همیشه از دست داده ایم. کتاب او که با وضوح و طنازی نوشته شده است، شامل مطالعات موردی و تمرین‌های جالبی است که به شما کمک می‌کند بفهمید که چگونه رویاها پیوند مهمی به دنیای ارواح یا طرف دیگر هستند.

در این کتاب خواهید فهمید که چگونه می توانید: بر کابوس ها و رویاهای تکراری غلبه کنید. مشخص کنید که آیا یک رویا نبوی است یا خیر، و معنی آن چیست. از رویاها برای بازدید و کشف بیشتر در مورد دنیای ارواح استفاده کنید. رویای هدایت شده را بیاموزید تا شادی و سلامتی خود را بهبود بخشید. روی قدرت حل مسئله رویاها کار کنید. و خیلی بیشتر

کتاب رویاها

سیلویا براون
سیلویا سلست براون (انگلیسی: Sylvia Celeste Browne; ۱۹ اکتبر ۱۹۳۶ – ۲۰ نوامبر ۲۰۱۳) یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا بود که ادعا می‌کرد یک واسطه روحی بوده و دارای توانایی‌های ماورایی است. او به علت پیش گویی‌هایی که ادعا می‌کرد از طریق ماورایی انجام می‌دهد و پس از مدتی غلط از آب درمی‌آمدند، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته بود. از جمله می‌توان به پیش‌بینی‌هایی که در مورد افراد گمشده انجام داده بود، اشاره کرد.