کتاب بزرگ تر فکر کن

Think Bigger: How to Innovate
راه و رسم خلاقیت ورزی
کد کتاب : 110572
مترجم :
شابک : 978-6225213364
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب بزرگ تر فکر کن اثر شینا آینگار

در کتاب «بزرگتر فکر کم» شینا آینگار - نویسنده تحسین شده و متخصص در علم انتخاب - به یک سوال بی انتها با پیامدهای عظیم برای مشکلات از همه نوع در سراسر جهان پاسخ می دهد: "چگونه می توانیم بهترین ایده های خود را دریافت کنیم؟"

آینگا ابزارهای ضروری را برای برانگیختن تفکر خلاق فراهم می کند و به ما کمک می کند تا معنی دارترین انتخاب های خود را انجام دهیم. او از پیشرفت‌های اخیر در علوم عصبی و شناختی استفاده می‌کند تا مجموعه‌ای از گام‌های عملی را برای ارائه ایده‌های قدرتمند جدید به خوانندگان ارائه دهد. بزرگتر بیندیشید یک روش مبتکرانه مبتنی بر شواهد برای تولید ایده‌های بزرگ ارائه می‌دهد که آینگار و تیم محققانش در دهه گذشته توسعه و اصلاح کردند. برای هر کسی که به دنبال نوآوری است، جعبه سیاه خلاقیت دیگر یک راز نیست. «بزرگ‌تر فکر کن» این افسانه را که ایده‌های بزرگ برای عده‌ای منتخب محفوظ است، از بین می‌برد. با استفاده از این روش به عنوان راهنمای تفکر خلاق، هر کسی می تواند ایده های انقلابی تولید کند.

کتاب بزرگ تر فکر کن

شینا آینگار
شینا اس آیینگار پروفسور بازرگانی در بخش مدیریت در دانشکده بازرگانی کلمبیا، به طور گسترده و به عنوان یک متخصص در انتخاب شناخته شده است. تحقیقات او بر بسیاری از جنبه‌های تصمیم‌گیری متمرکز است، از جمله: چرا مردم می‌خواهند انتخاب کنند، چه چیزی بر نحوه و انتخاب ما تأثیر می‌گذارد، و چگونه می‌توانیم تصمیم‌گیری خود را بهبود بخشیم. او سخنرانی های TED در مورد انتخاب را ارائه کرده است و نویسنده کتاب هنر انتخاب (2010) است.
نکوداشت های کتاب بزرگ تر فکر کن
As a recipe for innovation… I give it five stars.
به عنوان دستوری برای نوآوری... من به آن پنج ستاره می دهم.
Danny Meyer

Innovation everywhere, in all domains of human activity, throughout all time – Think Bigger explains them all.
نوآوری در همه جا، در همه حوزه های فعالیت انسانی، در تمام زمان ها - بزرگتر فکر کن همه آنها را توضیح می دهد.
Kai-Fu Lee

قسمت هایی از کتاب بزرگ تر فکر کن (لذت متن)