کتاب حسین (ع) از زبان حسین (ع)

Hossein az Zaban-e Hossein
کد کتاب : 111268
شابک : 978-6004411387
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب حسین (ع) از زبان حسین (ع) اثر محمد محمدیان

کتاب"حسین (ع) از زبان حسین" نوشته محمد محمدیان، یک شکل واقعه عاشورا و زندگی امام حسین علیه‌السلام را به تصویر می‌کشد، از زبان خود امام حسین عرضه شده است. این اثر به شما امکان می‌دهد تا با عمق و جزئیات زندگی امام حسین آشنا شوید و به دقت به سیره و سلوک ایشان تا پایان واقعه عاشورا پی ببرید.

کتاب حاضر از نظر محتوا در هشت فصل جذاب، تمامی جنبه‌های زندگی سیدالشهداء را شامل می‌شود. نوشتار این اثر به زبانی ساده و لطیف انجام شده است که حتی اگر شما علاقه‌مند به مطالعه روایت‌های تاریخی نباشید، شما را به خواندن و گوش دادن به این متن دعوت می‌کند. زبانی که در این کتاب به کار رفته، بسیار روان و قابل فهم است و مخاطبان را به خود جلب می‌کند.

یکی از جذابیت‌های بزرگ این کتاب، این است که داستان به صورت مستقیم از زبان امام حسین روایت می‌شود. ایشان در این اثر، خودشان به عنوان راوی شخصیتی حضور دارند و این ویژگی نادر باعث می‌شود تا خواننده یا گوش دهنده به طور عمیق‌تر و متمایزتر با زندگی و پیام امام حسین همراه شود. این اثر تا آخرین لحظه‌ی عاشورا شما را همراهی می‌کند و عشق و اراده امام حسین را به خواننده منتقل می‌کند.

کتاب حسین (ع) از زبان حسین (ع)

محمد محمدیان
حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان متولد سال 1336، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها می باشد.
دسته بندی های کتاب حسین (ع) از زبان حسین (ع)
قسمت هایی از کتاب حسین (ع) از زبان حسین (ع) (لذت متن)
اطره ی دیگری را از پدر بزرگوارم علی بن ابی طالب علیه السلام دارم از وقتی که همراه ایشان عازم جنگ صفین بودیم، وارد این سرزمین شدیم. پدرم توقف کرد و نامش را پرسید. هنگامی که از اسم سرزمین مطلع شد فرمود: همین جاست که خیمه هایشان برافراشته می شود، همین جاست که خون هایشان زمین را رنگین می کند. از پدرم پرسیدند: درباره ی چه کسانی سخن می گویی؟ فرمود: گروهی از اهل بیت رسول خدا در این سرزمین فرود خواهند آمد. پس از رسیدن به کربلا نامه ای کوتاه به برادرم محمد و خاندان بنی هاشم در مدینه فرستادم: «بسم الله الرحمن الرحیم. نامه ای از سوی حسین بن علی برای محمد بن علی و کسانی از بنی هاشم که در نزد او هستند. سخنی که می خواهم بگویم این است: گویا دنیا از آغاز وجود نداشت، گویا آخرت از ابتدا جاودانه بود. خداحافظ.»