کتاب روان شناسی شجاعت

The Psychology of Courage
راهنمای زندگی اجتماعی بر اساس روان شناسی آلفرد آدلر
کد کتاب : 111514
مترجم :
شابک : 978-6225914254
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب روان شناسی شجاعت اثر جولیا یانگ

شجاعت به تمایل به ریسک پذیری و پیشروی در صورت وجود مشکلات اشاره دارد. هدف این کتاب ارائه شجاعت به عنوان پایه اصلی درک و آموزش برای سلامت روان در سه حوزه وظیفه زندگی توصیف شده توسط آدلر است: کار، عشق و دوستی. این کتاب معنای هر تکلیف زندگی و مشکلات ترس، غرامت، یا طفره رفتن و همچنین بینش آدلری در مورد نگرش‌های مفید اجتماعی برای نزدیک شدن به کار مورد بحث را بررسی می‌کند. جعبه‌های گفتگوی سقراطی در هر فصل گنجانده شده است تا تعامل بین متن و فرآیندهای فکری خوانندگان را تشویق کند. همچنین شامل مجموعه ای از بیست و دو ابزار کمکی است که به طور خلاقانه برای خود تمرینی یا برای کمک به دیگران برای کشف یا به دست آوردن شجاعت طراحی شده اند. برای کسانی که در حرفه های کمک رسانی هستند، این متن یک کتاب راهنمای منحصر به فرد و ارزشمند برای نه تنها کار و کمک به مشتریان خود، بلکه برای توسعه شخصی آنها خواهد بود.

کتاب روان شناسی شجاعت

نکوداشت های کتاب روان شناسی شجاعت
This unique manual will meet readers where they are and take them to a deeper level of understanding of Individual Psychology (IP) and themselves.
این کتابچه راهنمای منحصر به فرد خوانندگان را در جایی که هستند ملاقات می کند و آنها را به سطح عمیق تری از درک روانشناسی فردی (IP) و خودشان می برد.
Rebecca LaFountain

As conceptualized by Alfred Adler, the construct known as courage is far more complex than how the term is typically understood in common parlance, and consequently, [it] is often misunderstood, misused, or simply ignored in the literature.
همانطور که توسط آلفرد آدلر مفهوم سازی شده است، ساختاری که به عنوان شجاعت شناخته می شود بسیار پیچیده تر از نحوه درک این اصطلاح در اصطلاح رایج است، و در نتیجه، [این] اغلب در ادبیات اشتباه درک می شود، مورد استفاده نادرست قرار می گیرد یا به سادگی نادیده گرفته می شود.
Richard E. Watts

قسمت هایی از کتاب روان شناسی شجاعت (لذت متن)