کتاب رمزگشایی از دنیای مد

Onlife Fashion
کد کتاب : 111683
مترجم :
شابک : 978-6227592627
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب رمزگشایی از دنیای مد اثر فیلیپ کاتلر

مد پیشروی تغییر در جامعه است زیرا بیش از دیگر بخش‌ها نسبت به آن حساسیت وجود دارد.
به همین دلیل کتاب رمزگشایی از دنیای مد می‌تواند خودی‌ها و هر کسی را مخاطب قرار دهد که کنجکاو درک مسیر تکامل جامعه مصرف‌کننده است.
آنچه امروز در مد اتفاق می‌افتد، فردا در بسیاری از بخش‌های دیگر اتقصاد، حداقل در کشورهای پیشرفته اتفاق خواهد افتاد.
کتاب رمزگشایی از دنیای مد در یکی از شگفت‌آورترین دوره‌های تاریخ معاصر نوشته شده است و آن چیزی نیست جز همه‌گیری جهانی کووید-19.
این کتاب پیوند ذاتی مد بین آنلاین و آفلاین را توضیح و از طریق مطالعات موردی و با پرداختن به تغییرات معاصر توضیح می‌دهد. نتیجه یک کار عمیق از دیدگاه تاریخی، فرهنگی و جامعه‌شناختی و همچنین بازاریابی است. بخشی که کاملا به انتخاب‌های مصرف‌کننده و انگیزه‌های آن‌ها اختصاص داده‌شده است، چشم‌انداز موضوعات تحت پوشش را کامل می‌کند. به‌طور خلاصه، اثری که نور گران‌بهایی را بر بخش‌های حیاتی سیستم مد (آنلایف) می‌تاباند. درنهایت، یک کتاب جذاب و خواندنی برای کسانی که قصد شغلی در صنعت مد را دارند، می باشد.

کتاب رمزگشایی از دنیای مد

فیلیپ کاتلر
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) (زاده ۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو، ایلینوی) از اساتید مطرح دانش بازاریابی جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌است. کتاب اصول بازاریابی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.او دارنده درجه استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» رشته بازاریابی بین‌المللی است و این درجه را در دانشکده مدیریت دانشگاه نو...