کتاب بادهای کامینو

Camino Winds
کد کتاب : 112128
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6223240706‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 385
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بادهای کامینو اثر جان گریشام

درست در زمانی که کتاب‌های خلیج بروس کیبل در حال آماده شدن برای بازگشت نویسنده پرفروش مرسر مان است، طوفان لئو از مسیر پیش‌بینی‌شده خود منحرف می‌شود و مستقیم به سمت جزیره می‌رود. فرماندار فلوریدا دستور تخلیه اجباری می دهد و اکثر ساکنان خانه های خود را سوار می کنند و به سرزمین اصلی می گریزند، اما بروس تصمیم می گیرد بماند و از طوفان عبور کند. طوفان ویرانگر است: خانه‌ها و آپارتمان‌ها با خاک یکسان شده، هتل‌ها و ویترین فروشگاه‌ها ویران شده، خیابان‌ها زیر آب رفته و ده‌ها نفر جان خود را از دست می‌دهند. یکی از قربانیان آشکار، نلسون کر، دوست بروس و نویسنده فیلم های هیجان انگیز است. اما ماهیت جراحات نلسون نشان می دهد که طوفان علت مرگ او نبوده است: او چندین ضربه مشکوک به سرش متحمل شده است. چه کسی دوست دارد نلسون بمیرد؟ پلیس محلی پس از طوفان غرق شده و برای رسیدگی به این پرونده مجهز نیست. بروس شروع به تعجب می کند که آیا شخصیت های سایه در رمان های نلسون ممکن است بیشتر واقعی باشند تا تخیلی. و جایی در رایانه نلسون نسخه خطی رمان جدید او وجود دارد. آیا ممکن است کلید پرونده دقیقا همانجا باشد. همانطور که بروس شروع به تحقیق می کند، آنچه در بین خطوط کشف می کند تکان دهنده تر از هر یک از پیچش های داستانی نلسون است .

«بادهای کامینو» یک رمان غیرقابل مقاومت و یک داستان ساحلی کاملا هیجان‌انگیز است که جان گریشام، نویسنده پرفروش شماره 1 به شکل وسوسه برانگیزی آن را نوشته است.

کتاب بادهای کامینو

جان گریشام
جان گریشام، زاده ی 8 فوریه ی 1955، نویسنده ی آمریکایی است. او ابتدا به تحصیل در رشته ی حقوق روی آورد و پس از اخذ مدرک این رشته از دانشگاه ایالتی می سی سی پی، مدتی به کار وکالت در شهر آکسفورد مشغول شد. مدتی نماینده ی مجلس در پارلمان ایالتی بود و پس از چند سال از کار کناره گیری کرد.گریشام سال هاست به عنوان نویسنده ی رمان های حقوقی پرفروش در آمریکا مطرح است و آثار او به بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله فارسی هم ترجمه شده اند و از اکثر کتاب های وی یک نسخه سینمایی نیز ساخته شده است.او تا کنو...
نکوداشت های کتاب بادهای کامینو
Mr. Grisham is an irresistible writer.
آقای گریشام نویسنده ای مقاومت ناپذیر است.
Pittsburgh Post-Gazette

قسمت هایی از کتاب بادهای کامینو (لذت متن)
ساعت هشت شب، سرعت تندبادهای بی وقفه و قطع نشدنی به بالای صد و شصت کیلومتر در ساعت رسیده بود. این بادها چنان زوزه و سروصداهای وحشتناکی به راه انداخته بودند که بروس و نیک از فرط ناراحتی نمی توانستند سر جایشان بنشینند. آن ها چراغ قوه به دست، به طبقه ی پایین رفتند و با احتیاط از پنجره ها بیرون را تماشا کردند تا خسارات وارده را برآورد کنند و ببینند آیا شاخه ای قطع شده یا آبی در خیابان ها جاری شده است یا نه. سپس برگشتند و در قسمت غذاخوری سالن نشستند تا مشروبی بنوشند که ناگهان تندبادی وزید و خانه تکان خورد. معلوم نبود این تندباد بود که خانه را تکان داد یا صدای درهم شکستن و فروریختن و متلاشی شدن خانه ای در فاصله ی دور.