کتاب چگونه بی ادب نباشیم!

Whoopi's Big Book of Manners
کد کتاب : 112772
مترجم :
شابک : 978-6004779258
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه بی ادب نباشیم! اثر ووپی گلدبرگ

ووپی گلدبرگ متولد 1 دسامبر 1935 در نیویورک، آمریکا، یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در عالم هنر و سینما است. ووپی گلدبرگ به عنوان یک کارگردان، بازیگر، نویسنده، و کمدین شناخته می‌شود و شهرت بزرگی در دنیای سینما به دست آورده است. او به عنوان یکی از مهم‌ترین نمایندگان سبک کمدی آمریکایی شناخته می‌شود و آثارش معمولا دارای طنز و تیزهوشی هستند. ووپی گلدبرگ در دنیای سینما با کارهایی چون "آنی هال" شهرت جهانی پیدا کرد. ووپی گلدبرگ در طی دوره‌های مختلف کارنامه‌ای بسیار بزرگ در دنیای سینما و تلویزیون داشته است. وی نه تنها به عنوان کارگردان و بازیگر معروف است بلکه به عنوان نویسنده نیز برخوردار از شهرت ویژه‌ای است. او تاکنون 24 فیلم را کارگردانی کرده و برنده جوایز معتبر سینمایی از جمله جایزه اسکار شده است. کتاب « چگونه بی ادب نباشیم!» نوشته « ووپی گلدبرگ» توسط نشر فنی ایران – نردبان منتشر شده است.
ووپی گلدبرگ، کمدین و طنزپرداز بزرگ، با سبک طنز خاص خودش به کودکان اهمیت رعایت ادب و نزاکت را یادآور می‌شود: چیزهایی مثل استفاده از کلمات مودبانه، پوشاندن دهان موقع عطسه و سرفه، در زدن، عذرخواهی کردن، آداب غذا خوردن و فرهنگ استفاده از تلفن همراه، رفتار مناسب در سینما یا تماشاگری مسابقه‌های ورزشی. او نکته‌های جالبی درباره‌ی چیزهایی که در کشورهای دیگر مودبانه به حساب می‌آیند را یاد می‌دهد.

کتاب چگونه بی ادب نباشیم!

ووپی گلدبرگ
ووپی گلدبرگ (Caryn Elaine Johnson) (زاده ۱۳ نوامبر ۱۹۵۵) که به طور حرفه‌ای با نام ووپی گلدبرگ (/ˈwʊpi/) شناخته می‌شود، یک بازیگر، کمدین، نویسنده و شخصیت تلویزیونی آمریکایی است. او که جوایز متعددی را دریافت کرده، یکی از 18 هنرمندی است که برنده جایزه EGOT، که شامل جایزه امی، جایزه گرمی، جایزه اسکار ("اسکار") و جایزه تونی است. او در سال 2001 جایزه مارک تواین را برای طنز آمریکایی دریافت کرد.