کتاب تاثیر شبکه های اجتماعی بر روان

The Hype Machine
کد کتاب : 114763
مترجم :
شابک : 978-6225353305
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 456
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب تاثیر شبکه های اجتماعی بر روان اثر سینان آرال

گفته اند تا حقیقت کفشهای خود را بپوشد دروغ کل دنیا را پشت سر می گذارد، اما موضوع فراتر از این حرفهاست؛ ماشین هجمه ای که رسانه های اجتماعی راه انداخته اند روان بشریت را هدف گرفته است این ماشین طراحی شده تا محرک های عصبی مان را تحریک کند ما را به سوی خود بکشد و متقاعد مان کند تا شیوه ی خرید کردن، رأی دادن ورزش کردن و حتی اینکه چه کسی را دوست داشته باشیم تغییر دهد. ما را تجزیه و تحلیل می کند تا گزینه هایی را برای اینکه چه بخوانیم چه بخریم و به چه باور داشته باشیم به ما ارائه دهد . سپس از انتخابهای ما یاد می گیرد و با تکرار و تمرین پیشنهادهایش را بهینه می کند .
با این تفاسیر کدام نگرش به رسانه های اجتماعی درست است، مفید بودن یا مضر بودن؟ آیا ماشین هجمه نیرویی به نفع جبهه ی خیر برای همبستگی و هوش جمعی است؟ یا دردساز و منفور است؟ تصمیم با ماست برای مسئولانه عمل کردن باید یاد بگیریم که رسانه های اجتماعی چطور کار می کنند.

کتاب تاثیر شبکه های اجتماعی بر روان

سینان آرال
سینان آرال، استاد دیوید آستین در مدیریت، بازاریابی، فناوری اطلاعات و علوم داده در MIT است. مدیر ابتکار MIT در اقتصاد دیجیتال؛ و رئیس آزمایشگاه تحلیل اجتماعی MIT. او یک کارآفرین فعال و سرمایه گذار خطرپذیر است که به عنوان دانشمند ارشد در چندین استارتاپ خدمت کرده است. یکی از بنیانگذاران Manifest Capital، یک صندوق VC است که استارت‌آپ‌ها را به Hype Machine تبدیل می‌کند. و از نزدیک با فیس بوک، یاهو، توییتر، لینکدین، اسنپ چت، وی چت، و نیویورک تایمز و سایر شرکت ها همکاری داشت. او در حا...