کتاب بانوی سایه ها

Lady of shades
کد کتاب : 114858
مترجم :
شابک : ‏‫978-6002913449‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بانوی سایه ها اثر دارن شان

کتاب « بانوی سایه ها » نوشته « دارن شان» به همت نشر کنار منتشر شده است. «بانوی سایه ها» یک تریلر ماوراء الطبیعه تاریک برای بزرگسالان از نویسنده پرفروش شماره یک، دارن شان است.
داستان این کتاب از این قرار است که در اتاق هتلی در شیلی یک قاتل، خون را از لباس‌هایش می‌شوید و درست در همان لحظه خبر کار جدیدی را دریافت می‌کند. مایل‌ها دورتر در خیابان‌های پرپیچ و خم لندن، "اد" نویسنده آمریکایی توسط ارواح گذشتۀ بی‌رحمانه‌اش در عذاب است و تازه این درست لحظه شروع یک ماجرای هیجان انگیز است. در این کتاب طرحی به حرکت در می آید که مرزهای بین آنچه واقعی است و آنچه نیست محو می کند.
اد که در یک رابطه عاشقانه با همسر زیبای یک ارباب جنایتکار خطرناک گرفتار می شود، می جنگد تا یک راز مرگبار را پنهان کند. اما با هر نوبت، تنها با گذشته ای نامعلوم می‌جنگد. چون در سایه هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد نیست...

از خواندن این کتاب مرموز و پر ماجرا به هیجان خواهید آمد. این کتاب هم اکنون در وبسایت ایران‌کتاب موجود است و شما می توانید آنرا به صورت اینترنتی سفارش دهید.

کتاب بانوی سایه ها

دارن شان
دارن اشاگنسی معروف به دارن شان (Darren Shan) (متولد ۲ ژوئیه ۱۹۷۲) نویسنده اهل ایرلند است.وی در سه سالگی مدرسه را آغاز کرد، او بسیار ناآرام بود به همین دلیل هیچ مهد کودکی او را قبول نمی‌کرد. در ۶ سالگی با خانواده خود به ایرلند مهاجرت کرد. او پس از گذراندن دوره کالج، دو سال در یک شبکه تلویزیونی به کار پرداخت و پس از آن برای همیشه فقط نوشت. ظهور دارن شان با کتاب Ayuamarca آغاز شد که در سال ۱۹۹۹ به فروش رفت. او در ژانویه ۲۰۰۰ کتابی برای کودکان با نام سیرک عجایب نوشت. او این کتاب را بیشتر برا...