کتاب خاندان لیندن

The Linden tree
کد کتاب : 116459
مترجم :
شابک : 978-6008291725
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 196
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1951
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب خاندان لیندن اثر جی بی پریستلی

جین: [صورتش را برمی‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌گرداند، مضطربانه] نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌تونم، ولی متوجه شدم حدس زدی من خیلی... سرحال نیستم. اه... دیگه تحمل خودم رو ندارم. چرا ما نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌تونیم مثل آهن سخت و محکم باشیم؟
پرفسور: چون این‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌طوری بیشتر از اینکه برامون خوب باشه، ضربه می‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌خوریم. دایناسورها هم همین نقشه رو داشتند... احتمالا تنها نقشه‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌ای بود که داشتند... پس بیشتر و بیشتر رشد کردند، با فلس‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌های ضخیم و ضخیم‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌تر، با پنجه‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌های بزرگتر و تیزتز... و همه‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌ی این‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌ها فقط و فقط به‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌ خاطر این بود که بتونند سخت و قوی و ایمن باشند... تا جایی که تبدیل شدند به مخزن‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌های صد تنی... نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌تونستند حرکت کنند، غذا بخورند، جفت‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌گیری کنند... و نهایتا از بین رفتند. بعد نوبت رسید به نژاد میمون لطیف و کوچک، که تونستند خودشون رو با همه چی سازگار کنند... ما.
جین: اون وقت ما... قراره از پسش بربیاییم؟

کتاب خاندان لیندن

جی بی پریستلی
جان بوینتن پریستلی (John Boynton Priestley؛ ۱۳ سپتامبر ۱۸۹۴ – ۱۴ اوت ۱۹۸۴) یک رمان‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس، و گوینده اهل بریتانیا بود.جان بوینتون پریستلی، در ۱۳ سپتامبر ۱۸۹۴ در برادفورد به دنیا آمد. پدرش مدیر مدرسه بود و مادرش نیز در هنگامی که وی دوساله بود درگذشت. از شانزده سالگی در روزنامه‌های زادگاهش مطالبی می‌نوشت. در جریان جنگ جهانی اول در ارتش بریتانیا خدمت نمود و با مدال افتخاری که از سوی دولت دریافت کرد توانست برای ادامه تحصیل وارد دانشکده ترینیتی هال، کمب...
دسته بندی های کتاب خاندان لیندن