کتاب هایدی حشره ترکه ای

Twig
کد کتاب : 120378
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-6222522049
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب هایدی حشره ترکه ای اثر ارا پارکر

کتابی برای حل برخی مشکلات اجتماعی که در اثر تفاوت‎‌های فردی مانند قد خیلی بلند یا کوتاه، وزن خیلی زیاد یا کم، موهایی به رنگی متفاوت از بقیه و چنین چیزهایی به وجود می‌آید یا برای بچه‌هایی که ناگهان وارد محیط‌های شلوغ و جدید مثل مدرسه‌هایی با جمعیت زیاد می‌شوند.

کتاب هایدی حشره ترکه ای

ارا پارکر
آئورا پارکر تصویرگر، نویسنده و طراح است که کتاب های تصویری، چاپ و منسوجات لذت بخشی خلق می کند. کار او شاد، تخیلی، و پر از جزئیات برای کشف است. داستان سرایی آئورا پارکر از طریق کلمات و تصاویر، تخیل، شجاعت و اعتماد به نفس را در خوانندگان جوان القا می کند. آئورا در تکنیک های سنتی و دیجیتالی از جمله آبرنگ، گواش، خودکار و مداد رنگی کار می کند. اودر یک استودیو در سیدنی کار می کند.
قسمت هایی از کتاب هایدی حشره ترکه ای (لذت متن)
مدرسه ی حشرات پر بود از سروصدای صدها حشره ی براق و پر جنب وجوش، اما هیچ کدام از آن ها، حشره ی تازه وارد را نمی دیدند؛ هایدی مثل ترکه ی درخت قدبلند و باریک بود. او دست تکان داد و به همه سلام کرد. اما حتی معلم هایدی سرش را از روی بافتنی بلند نکرد. اسکارلت کفشدوزک و عنکبوت های کوچولو، سوسک های دوقلو، سن بدبو و میچ پشه ی ریزه میزه هم او را ندیدند. حتی معلم هایدی بافتنی اش را روی او انداخت. اینجا بود که صدای هایدی، حشره ی ترکه ای درآمد “که من چوب لباسی نیستم!” . همه چیز داشت بر ضد هایدی پیش می رفت تا این که… .