کتاب هنوز عشق بود

There Was Still Love
ادبیات عاشقانه
کد کتاب : 121039
مترجم :
شابک : 978-6222442859
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب هنوز عشق بود اثر فیول پرت

“هنوز عشق بود“ رنج‌نامه‌ی فراق دو خواهر است که در پی اشغال چکسلواکی از سوی آلمان نازی و پس از آن در جنگ سرد، از هم جدا می‌شوند، زنده می‌مانند و در دو مسیر جدا ناملایمات بسیاری را پشت سر می‌گذارند.
این کتاب درباره‌ی عشق است: عشق به یک‌دیگر، عشق به انسان، عشق به زندگی …

کتاب هنوز عشق بود

فیول پرت
فاول پارت (متولد 1974)نویسنده استرالیایی است.اولین رمان پارت، Past the Shallows، در فهرست نهایی جایزه مایلز فرانکلین در سال 2012 قرار گرفت و همچنین در آن سال جایزه ادبی Dobbie و تازه وارد سال را در جوایز صنعت کتاب استرالیا دریافت کرد. او جایزه هنرهای قطب جنوب را دریافت کرد و به او اجازه داد برای تکمیل تحقیقات برای رمان دومش، وقتی شب می‌آید، به قطب جنوب سفر کند.آخرین رمان بزرگسال او، هنوز عشق بود، در سپتامبر 2019 توسط Hachette استرالیا منتشر شد.
قسمت هایی از کتاب هنوز عشق بود (لذت متن)
تا چشم کار می کند چمدان دیده می شود. کشور پر شده از چمدان. چمدان های قهوه ای کوچکی توی قطارها و روی گاری ها و بسته شده روی سقف اتوبوس ها. چمدان هایی در دستان زنان و مردانی که در جاده های قدیمی کشور در رفت و آمدند. چمدان هایی که بچه ها به دنبال خود می کشند. چمدان هایی رها در جوی ها و ازهم گسیخته در راه پله ها. مردم چمدان های قهوه ای کوچکی با خود حمل می کنند. هر آنچه می توانسته اند در این چمدان ها جا داده اند: یک دست لباس گرم، عکسی از عزیزانشان، و کتابی نفیس. به خیال خود این چمدان های کوچک را به جای امنی می برند و امیدوارند مامنی بیابند که چمدان ها را زمین بگذارند و محتویاتش را بیرون بیاورند. باید یک چمدان کوچک قهوه ای بشوی. باید محکم بسته شوی و از ثروت با ارزش خود، هر آنچه می توانی در خود جا دهی،نگهداری کنی. از قلبت، از ذهنت، و از روحت. باید چمدان کوچکی شوی و سعی کنی به خانه فکر نکنی.