کتاب طراحی اسب ها

The Art of Drawing Horses & Ponies
کد کتاب : 123624
مترجم : بهروز سازور
شابک : 978-9647352260
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی اسب ها اثر والتر فاستر

طراحی اسب؛ از کهن‌ترین نقاشی‌های غارها تا شاهکارهای مدرن، هنرمندان همیشه از اسب به عنوان سوژۀ نقاشی الهام گرفته‌اند. اسب‌ها زیبایی و جذابیت خاصی دارند که به‌طور طبیعی انسان را مجذوب و شیفتۀ خود می‌سازد. با داشتن خطوطی منعطف، ماهیچه‌هایی قدرتمند و حرکاتی موزون، جای هیچ‌گونه شگفتی نیست که این موجودات خارق‌العاده در همۀ دوران به‌طور مداوم مورد ستایش هنرمندان بوده‌اند. و اکنون شما می‌توانید طراحی اسب را فرا بگیرید، حتی اگر تا به حال مداد طراحی را نیز لمس نکرده باشید.
در این کتاب، شما با اصول آناتومی و تناسب صحیح بدن اسب و همچنین نکات خاصی برای ترسیم ویژگی‌های صورت، گوش‌ها، سم‌ها و یال‌های این موجود آشنا می‌شوید. همچنین یاد می‌گیرید که چگونه این حیوانات زیبا و پرشور را در حال حرکت‌های هیجانی همچون مسابقه، پریدن و چهارنعل تاختن نشان دهید. فقط کافی است که مراحل آسان این کتاب را دنبال کنید تا پس از مدتی دارای سبک خاص خود برای طراحی این حیوانات پرشکوه باشید.

کتاب طراحی اسب ها

والتر فاستر
والتر توماس فاستر (1891–1981) کارآفرین، هنرمند، مربی هنری، نویسنده، ویراستار و ناشر آمریکایی بود. مجموعه راهنماهای هنری کم هزینه شرکت انتشارات والتر فاستر به طور گسترده در فروشگاه های هنری توزیع می شد، که اغلب در یک قفسه فلزی که مخصوص کتابهای هنری بزرگ فاستر ساخته شده بود، نمایش داده می شد. امروزه انتشارات والتر فاستر بخشی از گروه انتشارات Quayside است که متعلق به انتشارات Quarto است.