کتاب هفت راز روابط سالم و شاد

The seven secrets to healthy, happy relationships
کد کتاب : 123670
مترجم : مریم ولیدروی
امیر دانا
شابک : ‏‫‭978-6229333983‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هفت راز روابط سالم و شاد اثر دون میگوئل روئیز

دون میگوئل روئیز نویسنده بسیار مشهور و صاحب نامی است که با کتاب چهار میثاق به شهرت رسیده است. اصولی که در این کتاب معرفی شده‌‌اند را هم می‌‌توان «راز» نامید و هم نه. درواقع، از آنجایی که شاید خیلی از آن‌ها برای شما آشنا باشند و حتی ممکن است به مفاهیمی که از قبل کشف کرده‌اید مرتبط باشند، دیگر نمی‌توان به آنها عنوان راز را اطلاق کرد. از سوی دیگر، این اصول می‌‌توانند راه‌هایی برای جهت‌دهی اقدامات و فهم ما به سمت و سویی سازنده باشند که منجر به ارتباطات عمیق‌تر و معنی‌دارتر گردند؛ در این صورت می‌‌توانیم این اصول را «راز» بنامیم. با این حال، اهمیتی ندارد که اسم این اصول را چه بگذاریم؛ تنها چیزی که مهم است، این است که بتوانیم آنها را در زندگی‌‌مان به کار گیریم تا متوجه شویم چه زمانی از مسیر خود منحرف‌ شده‌ایم و تصمیم بگیریم دوباره به مسیر اصلی بازگردیم.

بسیاری از نکات این کتاب بر روابط عاشقانه متمرکز است. حقیقت این است که این هفت اصل می‌توانند به شما کمک کنند تا ارتباطات عمیق‌تر و معنی‌داری را در همه‌ی روابط خود ایجاد کنید.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب هفت راز روابط سالم و شاد

دون میگوئل روئیز
دون میگوئل آنخل روئیز، زاده ی 27 آگوست 1952، نویسنده ی متون معنوی تولتک و نئوشمنیستی است.روئیز در مناطق روستایی مکزیک به دنیا آمد و کوچکترین در میان 13 فرزند خانواده بود. او به دانشکده ی پزشکی رفت و جراح شد. روئیز سال ها به همراه برادرانش به انجام امور پزشکی مشغول بود. تصادفی که او را تا آستانه ی مرگ پیش برد، مسیر زندگی اش را تغییر داد. روئیز پس از بهبودی، بی درنگ نزد مادر خود بازگشت تا آموزه های اخلاقی بیشتری را از او فرابگیرد. او سپس به شاگردی یک شمن درآمد و درنهایت به آمریکا مهاجرت کرد. دو...
دسته بندی های کتاب هفت راز روابط سالم و شاد