کتاب حلقه آتش

The Circle of Fire
کد کتاب : 16403
مترجم :
شابک : 978-9642249923
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب حلقه آتش اثر دون میگوئل روئیز

کتاب "حلقه آتش" به قلم یکی از پرفروش ترین نویسندگان معاصر، "دون میگوئل روئیز" به خوانندگان الهام می بخشد که به رابطه ی جدید و محبت آمیزی با خویشتن، با هم نوعان خود و با همه ی آفریده ها پیدا کنند. "دون میگوئل روئیز" در "حلقه آتش" به وسیله ی مقالات زیبا، دعاها و مکاشفات راهبردی، ذهن خواننده را برای روش های جدید نگاه به زندگی آماده می کند و قلب هایشان را برای یافتن راه برگشت به حق مادرزادیشان باز می کند. آن حق مادرزادی همان بهشت روی زمین است که نتیجه اش یک زندگی لذت بخش و متعادل و خشنود است.
"حلقه آتش" مراسمی است که در آن مهم ترین روز زندگی هر آدمی جشن گرفته می شود و آن روزی است که هر کدام از ما با آتشی که متعلق به روحمان است، یکی می شویم و به اصل متعالی خویشتن باز می گردیم. این همان روزی است که ما آگاهی به آنچه حقیقتا هستیم را باز می یابیم و تصمیم می گیریم باقی عمر خود را در اشتراک با نیروی آفریینده ی هستی که آن را زندگی یا خدا می نامیم، سپری کنیم. از آن روز به بعد، هستی ما با عشق بی قید و شرطی که در قلب هایمان ایجاد شده ادامه می یابد و آن عشق به خودمان، به زندگی و به هر چیزی است که در پهنه ی گیتی وجود دارد.
یکی از نکته های ساده و خالصی که درباره ی "حلقه آتش" وجود دارد این است که "دون میگوئل روئیز" حس معنویت قدرتمندی را بدون بهره بردن از دین یا مذهب برای نگارش این کتاب به کار گرفته است و این بهتر از هر کتاب دعای دیگری، راه ارتباطی عمیقی بین معبود و آفریننده اش ایجاد می کند.

کتاب حلقه آتش

دون میگوئل روئیز
دون میگوئل آنخل روئیز، زاده ی 27 آگوست 1952، نویسنده ی متون معنوی تولتک و نئوشمنیستی است.روئیز در مناطق روستایی مکزیک به دنیا آمد و کوچکترین در میان 13 فرزند خانواده بود. او به دانشکده ی پزشکی رفت و جراح شد. روئیز سال ها به همراه برادرانش به انجام امور پزشکی مشغول بود. تصادفی که او را تا آستانه ی مرگ پیش برد، مسیر زندگی اش را تغییر داد. روئیز پس از بهبودی، بی درنگ نزد مادر خود بازگشت تا آموزه های اخلاقی بیشتری را از او فرابگیرد. او سپس به شاگردی یک شمن درآمد و درنهایت به آمریکا مهاجرت کرد. دو...
قسمت هایی از کتاب حلقه آتش (لذت متن)
تمام رنج و عذاب بشر به واسطهٔ اعتقاد داشتن به دروغ است. آگاهی یافتن از این مطلب نخستین کاری است که باید انجام دهیم. چرا؟ زیرا این آگاهی ما را به سوی حقیقت هدایت می کند و این حقیقت ما را به سوی خداوند، عشق و خوشبختی رهنمون می سازد. این حقیقت ما را از تمام دروغ هایی که باور داریم، رها می سازد. اما باید حقیقت را تجربه کنیم تا بتوانیم آن را بشناسیم. ما نمی توانیم حقیقت را با کلام توصیف کنیم. به محض این که در مورد حقیقت حرف می زنیم و به محض این که آن را با کلام جاری می سازیم، دیگر حقیقت نیست. ما می توانیم حقیقت را تجربه کنیم و می توانیم آن را حس کنیم. اما هنگامی که داستان را می سازیم، تنها آن داستان برای ما حقیقت پیدا می کند و برای دیگران، حقیقت نیست. هر انسانی داستان خودش را می آفریند؛ و هر انسانی در رویای خویش زندگی می کند.