کتاب اگر به خودم برگردم

Sidewalks
ده جستار درباره پرسه در شهر
کد کتاب : 1556
مترجم :
شابک : 978-622-99224-2-2
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 135
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

پیاده روها
Sidewalks
کد کتاب : 135632
مترجم :
شابک : 978-6227695649
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اگر به خودم برگردم اثر والریا لوییزلی

کتاب اگر به خودم برگردم، اثری نوشته ی والریا لوییزلی است که نخستین بار در سال 2010 به انتشار رسید. این کتاب درباره ی پرسه زدن، مکان های مختلف، شهرها و به طور کلی «بودن در جهان» است. ماجراهای جذاب روایت شده در این اثر، در سراسر دنیا (مکزیکوسیتی، ونیز، نیویورک و ...) به وقوع می پیوندند و یگانگی و تفاوت های منحصر به فرد هر شهر را از طریق ارائه ی جزئیات و احساسی دلنشین از حرکت و کنجکاوی به تصویر می کشند. لوییزلی علاوه بر تسلط مثال زدنی خود در دنیای کلمات و ادبیات، کاوشگری خبره است که اشتیاقی ژرف به جست و جو و کنجکاوی در دنیای پیرامون خود دارد. او در کتاب اگر به خودم برگردم، به شکلی متفاوت به تفکرات انسان و نمود آن ها در جهان اطراف می پردازد.

کتاب اگر به خودم برگردم


ویژگی های کتاب اگر به خودم برگردم

والریا لوییزلی از پرفروش ترین نویسندگان مکزیک

والریا لوییزلی
والریا لوییزلی، زاده ی 16 آگوست 1983، نویسنده ای مکزیکی است که در ایالات متحده زندگی می کند.لوییزلی در مکزیکوسیتی به دنیا آمد. او پس از فارغ التحصیلی در رشته ی فلسفه از دانشگاه مکزیکو، به نیویورک نقل مکان کرد. لوییزلی به تحصیل در رشته ی ادبیات تطبیقی در دانشگاه کلمبیا روی آورد و تا مقطع دکترا پیش رفت. او در دانشگاه هوفسترا، ادبیات و نویسندگی خلاق درس می دهد و با گالری های هنری مختلف نیز همکاری می کند.
نکوداشت های کتاب اگر به خودم برگردم
Luiselli shows us a marvelous world.
لوییزلی دنیایی شگفت انگیز را به ما نشان می دهد.
Your Impossible Voice

Written in lovely, funny, clearheaded prose.
با نثری دوست داشتنی، بامزه و هوشمندانه.
Asymptote Journal

A captivating, meditative work.
کتابی مسحورکننده و تفکربرانگیز.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب اگر به خودم برگردم (لذت متن)
نقشه ها، این سطوح ذاتا ساکن و منجمد در زمان، هیچ محدودیتی برای تخیل خواننده شان قائل نمی شوند. ذهن فقط روی سطحی ساکن و بی زمان است که می تواند آزادانه پرسه بزند.

نوستالژی همیشه نوستالژی گذشته نیست. بعضی چیزها از قبل نوستالژی ایجاد می کنند: فضاهایی که به محض یافتنشان می دانیم از دست خواهند رفت، جاهایی که می دانیم در آن ها خوشحال تر از هر زمانی در آینده خواهیم بود.

هر بار تنهایی می روم بیرون باید دوباره از اول کشف کنم که تنها بودن، مساوی با خودم بودن نیست. یا حتی بدتر این که من الزاما بهترین همراه برای خودم نیستم.