کتاب آپ امپ ها برای همه

Op Amps for Everyone
ویراست چهارم
کد کتاب : 124120
مترجم :
ایمان یزدی
شابک : 978-6007724842
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب آپ امپ ها برای همه اثر بروس کارتر

کتاب حاضر مهارت‌های مورد نیاز در زمینه­ ی کار با آپ ­امپ­ها و نیز بهینه­ کردن طراحی مدارهای آنالوگ را به خواننده می­ آموزد و مرجع و منبعی مفید برای طراحی و پیاده ­سازی مدارهای آنالوگ با آپ‌امپ است. آپ ­امپ­ها برای همه کتابی کاربردی با بیانی روان است و علاوه بر اینکه مباحث کلیدی و کاربردی مربوط به آپ ­امپ­ها و مدارهای آپ­ امپی را پوشش می­دهد حاوی نکات مفیدی در زمینه­ ی طراحی مدارهای آنالوگ است که در بالا بردن دانش آنالوگ طراحان الکترونیک موثر است. پی ­بردن به هر کدام از این نکات نیازمند صرف وقت و هزینه ­ی بسیار است؛ نکاتی که در کتاب‌های درسی دانشگاهی یا به آن­ها پرداخته نشده یا بسیار کوتاه و گذرا به آن­ها اشاره شده است.
این کتاب برای مهندسان، طراحان، تکنسین­ها و دانشجویان رشته­ ی الکترونیک و نیز علاقمندان به الکترونیک مناسب و قابل ­استفاده است و به ­گونه ­ای نگارش یافته که از سویی هم برای افراد تقریبا تازه‌کار قابل­ فهم باشد و هم برای مهندسین کارآزموده خسته­ کننده نباشد.
نویسنده در این کتاب نرم­ افزارهای طراحی و شبیه ­سازی و نیز ماشین­ حساب­های مختلف مربوط به محاسبات طراحی را بیان و با هم مقایسه کرده و همچنین با بررسی مشخصات انواع آپ‌امپ‌ها، کار خواننده را برای انتخاب آپ ­امپ مناسب از بین تعداد بسیار زیاد آپ­ امپ­ها برای کاربرد موردنظر ساده کرده است.
از مزایای قابل توجه این ویراست نسبت به ویراست­های قبل، کاربردی و به­ روزتر شدن مطالب است

کتاب آپ امپ ها برای همه