کتاب عباس کیارستمی

Abbas Kiarostami
انسان های کوچک؛ آرزوهای بزرگ
  • 15 % تخفیف
    180,000 | 153,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فیل فیل
    نویسنده:
کد کتاب : 124525
تصویرگر :
شابک : ‏‫978-6225500020‬
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب عباس کیارستمی اثر لاله جعفری

کتاب «عباس کیارستمی»، یکی از کتاب‌های مجموعه‌ی «انسان‌های کوچک؛ آرزوهای بزرگ» است. این مجموعه شامل کتاب‌هایی بر پایه‌ی زندگینامه برای کودکان و نوجوانان است که دارای تصاویر جذاب و زبان تازه و ساده برای آنان است.
کتاب «عباس کیارستمی» را لاله جعفری نوشته است که یکی از نویسندگان پرکار در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. لاله جعفری در این کتاب از مجموعه‌ی «انسان‌های کوچک؛ آرزوهای بزرگ»، سرگذشت و اتفاقات زندگی عباس کیارستمی را از زمان کودکی تا بزرگسالی تعریف می‌کند؛ نگاه و نقطه‌نظر کیارستمی در کودکی به اشیا و محیط اطراف و اتفاقات زندگی را نشان می‌دهد و پس از آن، چگونگی ساختن فیلم‌ها و تأثیری که او در زمان کودکی‌اش گرفته است بازتاب داده می‌شود.
عباس کیارستمی یکی از مشهورترین چهره‌های صدسال اخیر ایران و جهان است. او با ساخت «خانه‌ی دوست کجاست» در خارج از ایران شناخته شد. او در طول زمان فعالیت‌های هنری خود چندین جایزه‌ و افتخارات داخلی و خارجی کسب کرد که از شاخص‌ترین آن‌ها می‌توان به نخل طلای کن و دکتری افتخاری از دانشگاه سوربن فرانسه اشاره کرد.
خواندن کتاب‌های مجموعه‌ی «انسان‌های کوچک؛ آرزوهای بزرگ»، برای کودکان و نوجوانان مفید و جذاب است. این مجموعه از طرفی، آن‌ها را با سرشناسان و برجستگان حوزه‌های متنوع آشنا می‌کند و از طرفی دیگر، آن‌ها می‌توانند نگاه انسان‌های بزرگ را به پدیده‌ها مختلف زندگی و شیوه‌ی برخورد آن‌ها با اتفاقات مختلف را بخوانند و از آن‌ها تجربه کسب کنند.

کتاب عباس کیارستمی

لاله جعفری
لاله جعفری متولد ۱۳۴۵ از اصفهان است. وی فارغ التحصیل هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران است.98 جلد تالیف و 20 جلد تالیف زیر چاپ دارد. همچنین ترجمه ی چند جلد از کتاب هایش به زبان های اسپانیایی، فرانسه، چینی، روسی و کره ای صورت گرفته است.فعالیت های ادبی و هنری وی: کارشناس ادبی و مشاور سردبیر دو مجله ی نبات خردسال و نبات کودک/ کارشناس قصه ی کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان/ ساخت فیلم های کوتاه/ مسئول جلسه های قصه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجله ی سروش کودک/ عضو هئیت تحریریه مجله رش...