کتاب عصر استعمارگری

The Age of Colonialism
کد کتاب : 12506
مترجم :
شابک : 978-9643117252
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 122
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب عصر استعمارگری اثر دان ناردو

از اواخر دهه 1400 تا اواسط دهه 1900، قدرت های بزرگ جهان درگیر یک جنون تغذیه مجازی از تسخیر، استعمار، و اغلب استثمار بی رحمانه از مناطق و جمعیت های کمتر توسعه یافته بودند. تنها در سال 1970 سازمان ملل استعمار را غیرقانونی اعلام کرد. این کتاب «عصر استعمارگری» ظهور و سقوط امپراتوری های بزرگ استعماری در شمال و جنوب آمریکا، آفریقا، خاور دور و منطقه اقیانوس آرام را مستند و بررسی می کند. همچنین به این مسئله میپردازد که چگونه بسیاری از مشکلات سیاسی و فرهنگی که جهان امروز با آن مواجه است توسط امپراتوری و استعمار ایجاد شده است.
دون ناردو نویسنده کتاب «عصر استعمارگری»، مورخ و نویسنده ای برنده جوایز است که در دنیای باستان به ویژه تمدن های یونان و روم تخصص دارد. او به عنوان یک بازیگر شروع کرد و قبل از اینکه به نوشتن فیلمنامه و تله نمایشنامه روی آورد و خیلی زود زمان خود را به تحقیقات و نویسندگی تاریخی اختصاص داد، با شرکت ملی شکسپیر کار کرد. در دو دهه گذشته، او نزدیک به دویست جلد در موضوعات مختلف تاریخی منتشر کرده است. و با کسب نقدهای مثبت متعدد، او به طور گسترده ای به عنوان نویسنده برجسته آثار تاریخی برای بزرگسالان جوان در کشور شناخته می شود.

کتاب عصر استعمارگری

دان ناردو
دان ناردو متولد 22 فوریه 1947 ، مورخ ، آهنگساز و نویسنده آمریکایی است. وی با نزدیک به چهارصد و پنجاه کتاب منتشر شده ، یکی از پرکارترین نویسندگان در ایالات متحده و یکی از برجسته ترین نویسندگان آثار تاریخی کودکان و نوجوانان است.