کتاب انجیل های من

Mes Evangiles
کد کتاب : 12588
مترجم :
شابک : 978-9643801663
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 140
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب انجیل های من اثر اریک امانوئل اشمیت

"انجیل های من" عنوان کتابی از اریک - امانوئل اشمیت می باشد.

اریک - امانوئل اشمیت در خانواده ای بیگانه با هر گونه مذهب زاده شد. او در کودکی علاقه مند به موسیقی بود، اما با توجه به ذوق و استعدادش به نویسندگی مسیر زندگی اش تغییر کرد و در یازده سالگی نخستین کتابش را نوشت. نمایشنامه "چرا نخودفرنگی سبز است" که هجویه ای در باب آموزش مسائل جنسی بود، در 16 سالگی به تحریر درآورد. "انجیل های من" داستان پیامبری و رستاخیز عیسی است، و شروع دین مسیحیت. داستان در دو فصل تنظیم شده؛ فصل اول با نام "شب باغ زیتون" که به پیامبری ی عیسی می پردازد و فصل دوم به نام "انجیل به روایت پیلاطس" که درباره ی رستاخیز این پیامبر است.

روایت آرام و اپیزودیک این کتاب خواننده را در خود غرق می کند و پرسش هایی اعتقادی دیگر از بین می رود و با خواندن کتاب و نثر ساده و شاعرانه و ترجمه روان به دنیایی سفر می کند که در کتاب مقدس با بیانی دیگر روایت شده بود.

کتاب انجیل های من

اریک امانوئل اشمیت
اریک امانوئل اشمیت، زاده ی 28 مارس 1960، نویسنده، نمایشنامه نویس و فیلسوف فرانسوی است. آثار اشمیت تا به حال به 43 زبان منتشر شده و نمایشنامه هایش نیز در بیش از 50 کشور روی صحنه رفته است. او مدرک دکتری خود در فلسفه را در سال 1987 از دانشگاه سوربون دریافت نمود. اشمیت از سال 2002 تاکنون در بروکسل زندگی می کند و در سال 2008، شهروند بلژیک شده است.
قسمت هایی از کتاب انجیل های من (لذت متن)
نباید بیش از حد مهر ورزید وگرنه رنج بسیار خواهی برد . زنان ، درست تر و صمیمانه تر سخ می گویند : دهانشان به قلبشان نزدیک است . شک کردن و اعتقاد داشتن هر دو یکی است . فقط بی قیدی کفر است .