کتاب کیمیای سعادت 10

Kimiaye Saadat
اسماعیل و غم هایش
کد کتاب : 127920
شابک : 978-6000807702
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 16
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کیمیای سعادت 10 اثر مژگان شیخی

روزی بود و روزگاری. در دهکده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی کوچکی اسماعیل و زن و بچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایش با خوبی و خوشی زندگی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کردند. از زندگی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شان راضی بودند و روز و روزگار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذراندند.
ده وسط بیابانی نیمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خشک بود. چند چاه آب داشت و درخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کوچک و بزرگ، خانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های گلی و کوچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های تنگ و باریک. اسماعیل هم خانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی کوچکی داشت. سگ سفیدشان نگهبان خانه بود. الاغی هم داشت که با آن بارها را این‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طرف و آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طرف می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌برد. خروسی در خانه بود که همه دوستش داشتند. صبح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها با قوقولی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قوقویش همه را بیدار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد. روزها یا روی چوبی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشست، یا در حیاط می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گشت و دانه جمع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد.

کتاب کیمیای سعادت 10

مژگان شیخی
مژگان شيخی متولد سال 1341 و دارای مدرک مترجمی زبان انگليسی است. وی از سال 63 كار نوشتن را با داستان «بلبل نوک طلا و باغ آرزوها» آغاز كرد. شیخی هم در زمينه ادبيات كودكان و هم ادبيات بزرگسالان فعاليت داشته است و تاكنون بيش از 150 عنوان از كتاب‌هايش به چاپ رسيده است كه برخی از آنها برای فيلم‌های سينمايی قرارگرفته‌اند. از آثار او در زمينه ادبيات كودک می‌توان به «زندگی حضرت يوسف»، «تابستان و غاز سفيد»، «دستی برای دوستی» و «گ...