کتاب تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی

Public Policy-Making
کد کتاب : 128403
شابک : 978-6000203528
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 221
سال انتشار شمسی : 1389
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی اثر مهدی الوانی

کتاب «تصمیم‌گیری و تعیین خط‌مشی دولتی» در سال 1368 به منظور پاسخ به نیازهای آموزشی و پژوهشی رشته مدیریت و سیاست‌گذاری تألیف گردید.
در کتاب مذکور تلاش شده بود تا فرایندهای خط‌مشی‌گذاری عمومی تشریح گردیده و راهنمای ساده‌ای برای مخاطبان که استادان، دانشجویان و محققان رشته مدیریت و علوم سیاسی هستند، فراهم آید.
با گذشت زمان و تحولات رشته مدیریت در مبحث خط‌مشی‌گذاری نیز تغییراتی به وجود آمد که ضرورت تجدید نظر و توسعه مطالب کتاب را محسوس می‌ساخت، از‌این‌رو مولف ویراست جدیدی از کتاب را تنظیم نموده که توضیح این تغییرات و چگونگی ویرایش و فصل‌‌بندی جدید همۀ مندرجات در مقدمه بیان شده است.
در این ویرایش از منابع جدید و معتبر موجود و همچنین از نسخه اول کتاب استفاده نموده‌ و نیز از نظرات همکاران و اندیشمندان محترم بهره برده‌ است.

کتاب تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی

مهدی الوانی
سید مهدی الوانی (دی ۱۳۲۳، تهران) معروف به پدر مدیریت دولتی ایران است وی استاد بازنشسته دانشگاه علامه و استاد تمام دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد قزوین است؛ و در این زمینه چندین کتاب تألیف و ترجمه کرده‌است. شاگردان نام او را در مقالات فارسی زیادی در مجلات حوزه مدیریت جزو نویسندگان آورده اند.وی تحصیلات ابتدایی را در مدارس بیهقی و مصباح مرجانی گذراند و توانست گواهینامه ششم ابتدایی را دریافت کند. سپس به دبیرستان حکیم نظامی رفت و در نهایت در سال ۱۳۴۲ دیپلم ریاضی خود را از دبیرستان مرو...
دسته بندی های کتاب تصمیم گیری و تعیین خط مشی دولتی