کتاب سفر باور نکردنی ادوارد

The Miraculous Journey of Edward Tulane
کد کتاب : 12932
مترجم :
شابک : 9789645362339
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده جایزه Boston Globe-Horn Book Award در سال 2006

برنده جایزه Parents' Choice Award در سال 2006

فینالیست مسابقه ی Quill Awards

بین 59 کتاب تاریخ ادبیات کودکان طبق نظر سنجی School Library Journal

برنده ی چندین جایزه ی ادبی سال 2006 تا 2009

معرفی کتاب سفر باور نکردنی ادوارد اثر کیت دی کامیلو

روزی روزگاری در خانه ای در خیابانی به نام "مصر" ، خرگوش چینی به نام ادوارد تولان زندگی می کرد. خرگوش بسیار از خود راضی بود. آن هم به یک دلیل: او متعلق به دختری به نام ابیلین بود که با نهایت دقت با او رفتار می کرد و همواره او را تحسین می کرد.

و بعد ، یک روز ، خرگوش گم می شود...

کیت دی کامیلو ما را به سفری خارق العاده ، از اعماق اقیانوس تا تور یک ماهیگیر ، از بالای یک پشته زباله گرفته تا آتش سوزی اردوگاه هاب ها ، از کنار تختخواب یک کودک بیمار گرفته تا خیابان های شلوغ ممفیس می برد و در طول راه ، یک معجزه واقعی به ما نشان داده می شود - که حتی یک قلب با شکستنی ترین نوع می تواند یاد بگیرد که عشق بورزد ، از دست بدهد و دوباره عاشق شود.

این داستان بی انتها که توسط کیت دی کامیلوی بی رقیب نوشته شده همراه با تصویرگری صفحات رنگی خیره کننده توسط بگرام ایباتولین کامل می شودو از قدرت ماندگار عشق استقبال می کند.

"کسی به دنبال تو می آید اما تو ابتدا باید قلبت را بگشایی..."

کتاب سفر باور نکردنی ادوارد

کیت دی کامیلو
کیت دی کامیلو، زاده ی ۲۵ مارس ۱۹۶۴ در فیلادلفیا، نویسنده ی اهل ایالات متحده امریکا است که اکثر آثارش از جمله ببر خیزان، جوایز متعددی را کسب کرده است. از سومین رمان دی کاملیو یعنی افسانه دسپراکس، انیمیشنی به همین نام ساخته شده است.او در فیلادلفیای پنسیلوانیا متولد و در کلرمونت فلوریدا بزرگ شد و در حال حاضر در مینیاپولیس مینه سوتا زندگی می کند. وی هم برای کودکان و هم بزرگسالان می نویسد و دوست دارد خود را یک قصه گو بخواند.
نکوداشت های کتاب سفر باور نکردنی ادوارد
One reading is hardly enough to savor the rich philosophical nuances of DiCamillo’s story. I think I will go read it again right now.
یک بار خواندن برای بهره مندی از نکات دقیق و ظریف کتاب دی کاملیو به سختی کافی است.فکر کنم همین حالا دوباره آن را می خوانم.
The New York Times Book Review

This achingly beautiful story shows a true master of writing at her very best.
این داستان به شدت زیبا، استاد واقعی نوشتن را در بهترین حالت خود نشان می دهد.
(School Library Journal (starred review

Once again, DiCamillo harkens back to an older storytelling style, filled with magic and the transformational power of love. . . . The reader will be transformed, too.
دی کامیلو یک بار دیگر به شیوه ی داستان گویی قدیمی برمیگردد، سرشار از جادو و نیروی متحول کننده ی عشق. خواننده نیز متحول خواهد شد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب سفر باور نکردنی ادوارد (لذت متن)
روزی روزگاری در خانه ای که در خیابانی به اسم "مصر" بود، خرگوشی زندگی می کرد که سر تا پایش از جنس چینی بود. او بازوهای چینی، پاهای چینی، پنجه های چینی، سری چینی، تنه های چینی و بالاخره دماغی چینی داشت. بازوها و پاهایش مفصل داشتند و طوری با سیم به هم وصل شده بودند که آرنج های چینی و زانو های چینی خرگوش می شدند و به او آزادی حرکت می دادند.

خرگوش چینی، گنجه لباسی داشت که خیلی چشمگیر و فوق العاده بود. چیزهای قیمتی توی این گنجه، این ها بودند: لباس های ابریشمی دست باف، کفش های مد روز و سفارشی از بهترین چرم که مخصوص پاهای خرگوشی او طراحی شده بود؛ و بالاخره مجموعه ای متنوع از کلاه ها که مجهز به سوراخ هایی درست به اندازه گوش های بزرگ و حالت دار خرگوش بودند.

هر شب بعد از آنکه پلگرینا می رفت، ابیلین این جمله را به ادوارد می گفت. این حرف را بر زبان می آورد و منتظر می ماند. انگار منتظر بود ادوارد در جواب چیزی بگوید. ادوارد اما چیزی نمی گفت. البته که چیزی نمی گفت ، چون نمی توانست حرف بزند.