کتاب چگونه رسانه های مدرن ذهن ما را نابود می کنند؟

How Modern Media Destroys Our Minds: Calming the chaos
فرونشاندن هرج و مرج
کد کتاب : 131041
مترجم :
شابک : 978-6226837477
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه رسانه های مدرن ذهن ما را نابود می کنند؟ اثر مدرسه زندگی

کتاب چگونه رسانه های مدرن ذهن ما را نابود می کند راهنمایی برای درک و یادگیری مقابله با آسیب‌هایی است که رسانه‌ها به اذهان ما وارد می‌کنند. این کتاب ویژگی‌های عجیب‌وغریب رسانه‌ها را به ما معرفی می‌کند؛
مثلا ویژگی‌هایی از قبیل تمرکز افراط‌گونهٔ رسانه‌ها روی شایعه‌ها، اصرار آن‌ها روی چیزهای جدید، قدرت آن‌ها برای تشدید حسادت‌ها و خودبیزاری‌ها، دفاع بسیار متفکرانه آن‌ها از خودشان، گسترهٔ توجه آن‌ها که اکنون تنگ‌تر از هر زمان دیگری است، وسواس فکری رسانه‌ها درباره شهرت و نگرش حق‌به‌جانب آن‌ها که در همهٔ داستان‌های خبری‌شان به چشم می‌خورد.
ما مشغول هم‌زیستی با رسانه‌هایی زیان‌آور هستیم که خودمان متوجه آسیب‌زدن‌های آن نبودیم. رسانه‌های مدرن خیلی‌وقت‌ها حکم یک بیماری را دارند. این کتاب راهی برای درمان این بیماری است. هدف این کتاب، رهاندن خودمان از چنگال قدرت انکارناپذیر رسانه‌ها و دستیابی به خاطری آسوده و تفکری خلاق است.

کتاب چگونه رسانه های مدرن ذهن ما را نابود می کنند؟

مدرسه زندگی
مدرسه زندگی یک مؤسسه آموزشی با تمرکز بر زندگی بهتر و عاقلانه تر است. این مؤسسه در سال ۲۰۰۸ در لندن (شعبه اصلی)، آمستردام، برلین، استانبول، ملبورن، پاریس و سیدنی شروع به کار کرد. این مدرسه برنامه و خدمات متفاوتی را پیشنهاد می‌دهد؛ منجمله پیدا کردن شغل مورد رضایت، بهبود در روابط، دست یافتن به خونسردی، درک بهتر جهان. مدرسه همچنین خدماتی چون روان‌درمانی و فروشگاه حضوری را نیز ارائه می‌کند.