کتاب ناشناخته

Unknown
کد کتاب : 131240
مترجم :
شابک : 978-9644429897
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ناشناخته اثر دیدیه وان کووله

تصور کنید پس از یک هفته غیبت،به خانه تان بر می گردید.تصادفی داشته و برای مدت سه روز به کما رفته اید.ولی اکنون احساس می کنید حالتان کاملا خوب است،هیچ اتفاق بدی برای حافظه تان نیفتاده و هیچ چیز در شما تغییر نکرده است.فقط از این تعجب کرده اید که چطور همسرتان به بیمارستان نیامده و حتی از شما خبری نیز نگرفته است.
از بیمارستان که خارج می شوید،بی درنگ با نگرانی خودتان را به منزل می رسانید.وقتی در می زنید،در کمال تعجب مردی در را برای تان باز می کند که لباس های شما را نیز به تن دارد.همسرتان ادعا می کند که اصلا شما را نمی شناسد.همسایه هایتان نیز همین طور.مردی که جای شما را گرفته است نیز درست همان خاطره ها و اطلعاتی را دارد که شما دارید.مسئله اصلی این است که مدارک شناسایی وی کامل است،ولی شما همه مدارکتان را گم کرده اید.حالا برای اثبات هوین خودتان چه کار می کنید آن هم وقتی که همه وجودتان را تکذیب می کنند؟

کتاب ناشناخته

دیدیه وان کووله
دیدیه وان کووله (زاده ۲۹ ژوئیه ۱۹۶۰) نویسنده فرانسوی بلژیکی تبار است که در نیس به دنیا آمد. در سال 1994 رمان Un Aller simple او برنده جایزه گنکور شد.در سال 1997 جایزه بزرگ تئاتر آکادمی فرانسه به او اهدا شد.