کتاب پسری که دروغ می گفت

The Boy Who Lied
کد کتاب : 132052
مترجم :
شابک : 978-6222044831
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب پسری که دروغ می گفت اثر کیم اسلیتر

اد کلیتون عاشق دروغ‌گفتن نیست، فقط دلش نمی‌خواهد حقایقی را که مایه‌ی خجالت است به زبان بیاورد. اد کلیتون دروغ‌گوست، اما همیشه که این‌طور نبوده، این دروغ‌ها از وقتی شروع شدند که پدرش به زندان افتاد. حالا قبل از این‌که بتواند حرف‌هایش را مزه‌مزه کند، چرخ‌دنده‌های مغزش داستان‌هایی می‌بافند که حتی به عقل جن هم نمی‌رسد.
وقتی که برادر کوچولوی اد گم می‌شود، اوضاع بدتر هم می‌شود. هیچ‌کس حرف اد دروغ‌گو را که می‌گوید چیزی از گم‌شدن برادرش به یاد نمی‌آورد، باور نمی‌کند؛ نه مادرش، نه دوستانشان و نه حتی پلیس‌. اما این اولین باری است که اد پس از مدت‌ها حقیقت را می‌گوید. او تصمیم می‌گیرد خودش دست به کشف حقیقت بزند و از داستان گم‌شدن برادرش سر دربیاورد. اکنون کشف حقیقت از پشت تمام دروغ‌ها، بر عهده‌ی یک دروغ‌گوی تمام‌عیار است.
اما خب چه کسی حرف یک دروغ‌گو را باور می‌کند؟


«گاهی وقت‌ها رازهای زندگی برای بچه‌ها زیادی سنگین و بزرگ می‌شوند، اد کلیتون یکی از آن‌هاست و چه خوب که سربلند از پس این سختی‌ها برمی‌آید.»
ـ بوک رایوت

کتاب پسری که دروغ می گفت

کیم اسلیتر
کیم اسلاتر داستان‌نویس انگلیسی می‌باشد. وی به عنوان یک کودک مهارت های داستان گویی خود ارا پرورش داد و داستان های مکابری را برای ترساندن برادر کوچکترش طراحی کرد.