کتاب 365 روز خلاقیت: ژورنالی برای خلاق بودن

365 Days of Creativity
کد کتاب : 132053
مترجم :
شابک : 978-6222746438
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 370
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب 365 روز خلاقیت: ژورنالی برای خلاق بودن اثر لورنا اسکوبی

کتاب «365 روز خلاقیت: ژورنالی برای خلاق بودن» اثر لورنا اسکوبی است که ترجمه‌ی فارسی آن سال 2023 وارد بازر نشر شده و در دسته‌ی کتاب‌های آموزشی و سرگرم‌کننده قرار می‌گیرد. نویسند‌ه‌ی این کتاب‌ با طراحی تمرین‌هایی، در پی بروز‌دادن استعدادهای نهفته‌ی افراد است. هدف تمرین‌های این کتاب، ایده‌دادن و الهام‌بخشیدن به مخاطب است و با الهام‌بخشی به خواننده، او را در جهت بالا‌بردن خلاقیت راهنمایی می‌کند. بعضی افراد برای یافتن ایده‌ها و نشان‌دادن خلاقیت خود، نمی‌دانند که باید از کجا شروع کنند. هدف این ژورنال، ایده‌دادن و الهام‌بخشیدن به شکل روزانه در طول یک سال است. اسکوبی این کار را با طراحی تمرین‌های خلاقانه و هنری انجام داده و هر روز چالشی جدید برای خواننده به وجود می‌آورد. این کتاب با تمرین‌های روزانه‌اش، تجربه‌کردن را به مخاطب آموزش می‌دهد و در این مسیر خواننده یاد می‌گیرد که چطور موانع ذهنی‌ خود را فراموش کند. کتاب «‌365 روز خلاقیت: ژورنالی برای خلاق بودن» خواننده را عادت می‌دهد که از محیط پیرامون خود الهام و ایده بگیرد.
این کتاب متفکرانه و الهام‌بخش، کمک می‌کند تا مخاطب با جسارت، پتانسیل خلاقیت خود را آزاد کند. نویسنده در پی آن است تا به خواننده نشان‌دهد که چگونه می‌توان آزمایش کرد، در دنیای اطراف جست‌و‌جو کرد و موانع هنری خود را کنار گذاشت. او مخاطب را تشویق می‌کند تا هر جایی که قرار گرفت به‌دنبال الهام و ایده‌های خلاقانه باشد
کتاب «365 روز خلاقیت: ژورنالی برای خلاق بودن» سرگرم‌کننده و الهام‌بخش است و با تمرین‌های خلاقانه روزانه و تعیین هدف و همچنین توصیه‌ها و نکات حمایتی فراوان، تخیل خواننده را تحریک می‌کند تا کمی خلاقیت را در هر روز در زندگی به‌کار‌گیرد.

کتاب 365 روز خلاقیت: ژورنالی برای خلاق بودن