کتاب حقوق تجارت

Commercial law
مجموعه پرسش های چهارگزینه ای
کد کتاب : 132410
شابک : 978-6004101479
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 902
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 53
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب حقوق تجارت اثر مجید قربانی لاچوانی

نظر به شیوه‌ی ‌برگزاری آزمون‌های حقوقی، استفاده از مجموعه کتاب‌های پرسش‌های چهارگزینه‌ای، بدون تردید نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت و قبولی ایفاء می‌نماید؛ چرا که تست‌‌زدن نه تنها به یادگیری بهتر و موثرتر مطالب کمک می‌کند، بلکه داوطلب می‌تواند به توسط آن ضمن محک زدن آموخته خود و کسب مهارت‌های لازم در این زمینه، نقاط ضعف و قوت‌اش را نیز شناسایی نماید. از این رو، انتخاب کتاب پرسش‌های چهارگزینه‌ای جامع و کامل در این زمینه حقوق تجارت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کتاب مجموعه پرسش‌های چهارگزینه‌ای حقوق تجارت (تست تجارت مجید قربانی لاچوانی) به عنوان مجموعه‌ای کامل‌ و جامع‌ در درس حقوق تجارت، سوالات پرسش‌های چهارگزینه‌ای سنوات قبل آزمون‌های حقوقی اعم از آزمون وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتری با آخرین بروز رسانی آورده شده است. پاسخ اکثر سوالات پس از هر پرسش به‌طور مشروح بیان گردیده است؛ به گونه‌ای که نه تنها دلایل درستی گزینه مورد نظر بیان شده، بلکه دلیل نادرست بودن سایر گزینه‌ها هم تشریح شده است.

کتاب حقوق تجارت

مجید قربانی لاچوانی
دکتر مجید قربانی لاچوانی،متولد 1357 ، دکترای حقوق خصوصی از دانشگاه تربیت مدرس و عضو هیات علمی دانشگاه نفت تهران است. او در حوزه حقوق و تجارت داخلی و بین‌الملل به پژوهش، تدریس و تالیف کتاب می‌پردازد. دکتر مجید قربانی، وکیل پایه یک دادگستری، داور و مشاور حقوقی در دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های مختلف تجاری است.