کتاب ابزار فانی (6) - شهر آتش ملکوتی - بخش دوم

City of Heavenly Fire
کد کتاب : 133361
مترجم :
شابک : 978-6228038162
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

ابزار فانی (6) - شهر آتش ملکوتی - بخش اول
The Mortal Instruments 6: City of Heavenly Fire
کد کتاب : 133362
مترجم :
شابک : 978-6228038155
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ابزار فانی (6) - شهر آتش ملکوتی - بخش دوم اثر کاساندرا کلر

سباستین مورگن استرن وارد عمل شده و با سیاست مشخصی شکارچیان سایه را در برابر شکارچیان سایه قرار می‌دهد. او که حالا جام دوزخی را در دست دارد، شکارچیان سایه را به موجوداتی کابوس‌وار تبدیل می‌کند. خانواده‌ها و عشاق را از هم می‌پاشاند و بر شمار ارتش سیاه‌شدگان خود می‌افزاید.
شکارچیان سایه که تحت فشار قرار گرفته‌اند به ایدریس عقب‌نشینی می‌کنند، ولی حتی برج‌های شیطان مشهور آلیکانته هم نمی‌تواند مانع سباستین شود. اینک که نفیلیم‌ها در ایدریس گیر افتاده‌اند، چه کسی از دنیا در برابر شیاطین محافظت خواهد کرد؟
با آشکار شدن یکی از بزرگ‌ترین خیانت‌هایی که نفیلیم‌ها تا به حال با آن روبرو شده‌اند، کلاری، جیس، ایزابل، سایمون و الک مجبور به گریز می‌شوند… حتی اگر سفرشان آن‌ها را به اعماق قلمروهای شیطانی می‌برد، جایی که هیچ شکارچی سایه‌ای تا به حال به آن قدم نگذاشته و هیچ انسانی از آنجا زنده برنگشته است.

کتاب ابزار فانی (6) - شهر آتش ملکوتی - بخش دوم

کاساندرا کلر
جودث روملت (Judith Rumelt؛ متولد ۲۷ ژوئیهٔ ۱۹۷۳) که بیشتر با نام ادبی‌اش کاساندرا کلر (انگلیسی: Cassandra Clare) شناخته می‌شود یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است که داستان‌هایش را در سبک تخیلی نوجوانان و جوانان می‌نویسد. مشهورترین اثر او مجموعهٔ «عوامل فانی» است که از زمان عرضه به عناوین پرفروش تبدیل شد و هم‌اکنون برای نخستین بار به زبان پارسی در حال ترجمه می‌باشد.