کتاب برنده تنهاست

The winner stands alone
کد کتاب : 13480
مترجم :
شابک : 978-6229518489
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 483
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده تنهاست (رقعی)
The Winner Stands Alone
کد کتاب : 120647
مترجم :
شابک : 978-6008277606
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

برنده تنهاست (جیبی)
The Winner Stands Alone
کد کتاب : 49271
مترجم :
شابک : 978-6008277354
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 570
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب برنده تنهاست اثر پائولو کوئیلو

کتاب «برنده تنهاست» اثر پائولو کوئیلو، نویسنده مشهور برزیلی است. کم تر خواننده ی کتابی پیدا می شود که نام پائولو کوئیلو را نشنیده باشد و کم تر خواننده ای با خواندن این کتاب، غافل گیر نخواهد شد، چون در این کتاب، با نویسنده ای ظاهرا بسیار متفاوت از خالق کیمیاگر روبه رو می شوید.

کتاب "برنده تنهاست" یک رمان هیجان انگیز در مورد دنیای شانس و شهرت است که الزام به لوکس و موفق بودن به هر قیمتی مانع از شنیدن آنچه که شخصی واقعا شایسته ی آن است می شود. کوئیلو ما را به جشنواره فیلم کن، جایی که به اصطلاح با کلاس ها- کسانی که آن را در دنیای رویا پرداز مد و سینما ایجاد می کنند، جمع می شوند، می برد. در این نمایشگاه مدرن غرور، ما ایگور- میلیونر روسی، سزار حمید- مد خاور میانه، گابریلا هنرپیشه آمریکایی- مشتاق به ایفای یک نقش اصلی، را می بینیم. چه کسی در شناسایی رویای خود در میان رویای از پیش ساخته شده دیگران و به حقیقت پیوستن آن موفق خواهد شد؟
«برنده تنهاست»، چهره ی متفاوت نویسنده ای را نشان می دهد که در کتاب های قبلی اش به مضامین عارفانه می پرداخت، هر چند مضمون این کتاب نیز، اگر در عمق آن نگاه کنیم، بار عرفانی بسیار مستتری دارد. پائولو کوئیلو، در این کتاب خود، تازشی هولناک و بی رحمانه به تمام معنا از تمدن غرب آغاز کرده است که مبنای اصلی سیطره ی استعماری این فرهنگ را بر جهان تشکیل می دهد. شهرت، مد، سینما، سه مضمون اصلی زیر حمله در این کتاب می باشد و در کنار آن، ابتذالی را به سخره می گیرد که به نظر نویسنده، تمام عناصر معنوی را از جامعه ی امروز بشری دور کرده و هم چون پقانه ای زیبا، اما تو خالی، جسم و روح جوانان را تسخیر کرده است.

خواننده در این کتاب، با جلوه هایی از جامعه ی غرب روبه رو می شود که مثل سراب، بسیاری از جوانان را به سوی خود می کشد، تنها برای اینکه عصاره ی آن ها را بکشد و تفاله ی آن ها را به دور بیندازد، و در این میان، هویت و معنویتی را از دست می دهد که نویسنده اساس شادی انسان می داند.

به قول خود نویسنده، داستان کتاب «برنده تنهاست»، تصویری فوری از جهانی است که در آن زندگی می کنیم. ماجرا در طول ۲۴ ساعت در جشنواره ی فیلم کن رخ می دهد. قهرمان داستان ایگور مالف است که به کن آمده تا فارغ از این که در جشنواره چه می گذرد، همسر سابق و تنها عشق زندگی اش(اوا) را پیدا کند.

کتاب برنده تنهاست


ویژگی های کتاب برنده تنهاست

از پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز

پائولو کوئیلو
پائولو کوئیلو دسوزا، زاده ی 24 آگوست 1947، ترانه سرا و رمان نویس برزیلی است.کوئیلو از اوایل دوران نوجوانی قصد داشت که نویسنده شود. درون گرایی و سرکشی های کوئیلو در 17سالگی، والدینش را بر آن داشت تا او را در یک آسیاشگاه روانی بستری کنند. او قبل از مرخص از شدن در بیست سالگی، سه بار از این آسایشگاه فرار کرد.کوئیلو در سال 1982 اولین کتاب خود را منتشر کرد که به موفقیت چندانی نرسید اما با انتشار کتاب کیمیاگر، نام او بر سر زبان ها افتاد.پائولو کوئیلو در سال 1980 با هنرمندی به نام کریستینا اویتیسیکا ...
نکوداشت های کتاب برنده تنهاست
این جادوگر برزیلی باعث ناپدید شدن کتاب ها از فروشگاه ها می شود.
New York Times New York Times

استعداد خاص کوئیلو، او را قادر به صحبت با همه به طور همزمان می کند... خواننده های او اغلب می گویند که آنها زندگی خودشان را در کتاب های او می بینند.
The New Yorker

قسمت هایی از کتاب برنده تنهاست (لذت متن)
زمانی که مجبوریم سطحی و ظاهری زندگی کنیم، روح رنج می کشد، رنجی عظیم. روح به همه ی چیزهای عمیق و زیبا عشق می ورزد.

هر چه آب در زیر پل ها بیشتر جریان می یافت، دیدگاه مردم نیز بیشتر تغییر می کرد.

قدرت تام و تمام یعنی اسارت کامل. زمانی که به آن دست می یابید هیچگاه حاضر نیستید آن را رها کنید. همواره قله ی دیگری برای صعود هست. در همه حال رقیبی در برابرتان ظاهر خواهد شد که یا باید له اش کنید یا پیروز شوید.