کتاب پویش،پرش،رسش (2زبانه)

Sweep, jump, reach
کد کتاب : 135120
مترجم :
شابک : 978-6004558921
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 217
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب پویش،پرش،رسش (2زبانه) اثر نفیسه واثقی نیا

کتاب حاضر به دو زبان فارسی و انگلیسی به رشته‌ی تحریر درآمده است. در مقدمه‌ی کتاب می‌خوانیم: از نظر لغوی موفقیت یعنی: توفیق و کامیابی و دست‌یابی به آنچه موردنظر است؛ اما آنچه این روزها در سطح افکار جامعه و افراد مطرح می‌شود، به کسب شادی حاصل از عناوین و جایگاه‌های اجتماعی و به‌دست‌آوردن سطح مالی مورد‌ نظر گفته می‌شود، درحالی‌که موفقیت می‌تواند در هر بعد از زندگی حرکت روبه‌جلو و تلاش برای بهترشدن باشد.
با مطالعه‌ی زندگی افراد موفق، به این نکته‌ی‌مشترک می‌رسیم که آن‌ها برای موفق‌شدن و رسیدن به هدف خود، راه‌های زیادی را رفته‌اند که شکست خورده و یا به نتیجه‌ی دلخواه نرسیده‌اند، ولی متوقف نشده و راه‌های دیگری را آزموده‌اند و این یعنی کوشش، پشتکار، ادامه‌دادن و نترسیدن.
شکست، متضاد موفقیت نیست، بلکه بخش مهمی ‌از آن است. اولین گام در روان‌شناسی موفقیت، شناخت چیزی است که به‌دنبال دست‌یابی آن هستیم. تعیین هدفی که با توجه به علایق، استعدادها و لیاقت‌ها انجام شده است.
زندگی و مسیر تکامل جریان مستمری است که در آن روابط، کار و علایق شکل می‌گیرد و در این جریان، سلامت روانی و فرایند موفقیت دو روی یک سکه هستند.
با توجه به نوع معرفی که هرکس برای خود مشخص می‌کند، موفقیت عناوین مختلف و معیارهای خاص پیدا می‌کند، موفقیت شغلی - مالی - تحصیلی خانوادگی و...؛ ولی تمام این عناوین در بعضی اصول و مفاهیم پایه‌ای برای دستیابی، مشترک هستند که در این کتاب تلاش شده تا به آن ابعاد مشترک پرداخته شود و راه‌حل‌های واقع‌بینانه و قابل‌اجرا و کارآمدی پیش‌روی مخاطب قرار گیرد.
به‌این‌تربیت با رعایت و کاربست آنچه در این کتاب مطرح می‌شود، پویش، پرش و رسش در نتایج عملی مشاهده خواهد شد.

کتاب پویش،پرش،رسش (2زبانه)