کتاب سه قصه

Three stories
بمب و ژنرال - سه فضا نورد - کره ای دیگر
کد کتاب : 13954
مترجم :
شابک : 978-2000728672
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 116
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

تصویرگر: اوجینو کارمی

معرفی کتاب سه قصه اثر اومبرتو اکو

سه قصه ی کوتاه و خواندنی متناسب برای هر رده ی سنی به نام های بمب و ژنرال، سه فضانورد و کره ای دیگر در این کتاب گرد هم آمده اند. در داستان اول قصه ی اتم کوچکی روایت می شود که داخل بمب گیر افتاده و قرار است به زودی توسط یک ژنرال منفجر شود. در داستان دوم سه فضانورد چینی، آمریکایی و روسی به مریخ می روند و با یک مریخی شش دست دیدار می کنند. در قصه ی کره ای دیگر امپراتوری نیرومند، قصد کشف سرزمینی جدید و انتقال تمدنش را به آن جا دارد.

کتاب سه قصه

اومبرتو اکو
اومبرتو اکو، زاده ی ۵ ژانویه ۱۹۳۲ و درگذشته ی ۱۹ فوریه ۲۰۱۶، نشانه شناس، فیلسوف، متخصص قرون وسطی، منتقد ادبی و رمان نویس ایتالیایی بود. اکو پس از گرفتن مدرک دکترا در دانشگاه تورینو، در دانشگاه های میلان، فلورانس، بولونیا و کولژ دو فرانس تدریس کرد.اومبرتو اکو بیشتر به عنوان رمان نویس معروف است. درحالی که او در وهله ی اول یک نشانه شناس و فلسفه دان است و در برابر بیش از ۴۰ کتاب علمی و صدها مقاله، تنها ۵ رمان نوشته است. وی یکی از مهم ترین و پرکارترین اندیشمندان و روشنفکران دنیای معاصر به شمار می ...
قسمت هایی از کتاب سه قصه (لذت متن)
ژنرال بمب هایش را بار هواپیمایی کرد و آن ها را یکی پس از دیگری روی شهرها ریخت. اما هنگامی که بمب ها به زمین فرود آمدند، چون خالی بودند منفجر نشدند. باور کردنی نبود! مردم خوش حال شدند که از خطر نجات یافته اند. از بمب های خالی به عنوان گلدان برای گل ها استفاده کردند. همه ی مردم فهمیدند که زندگی بدون بمب خیلی زیباتر است.