کتاب تصویرها

Images: My Life in Film
زندگانی من در فیلم
کد کتاب : 13974
مترجم :
شابک : 978-6227858242
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 276
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب تصویرها اثر اینگمار برگمان

این کتاب به روایت زندگی پر فراز و فرود برگمان در سینما که از دیدگاه وودی آلن نابغه این عرصه است می پردازد و دربردارنده ی مقدمه ای کوتاه به قلم وودی آلن پیرامون این بزرگ شاعر اخلاقی سینما است.

کتاب تصویرها

اینگمار برگمان
ارنْسْت اینْگْمار برگمان (به سوئدی: Ernst Ingmar Bergman) (زادهٔ ۱۴ ژوئیهٔ ۱۹۱۸ - درگذشتهٔ ۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۰۷) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، و تهیه‌کنندهٔ معاصر سوئدی بود. او از برجسته‌ترین فیلم‌سازان تاریخ سینما به‌شمار می‌رود. برگمان نخستین فیلمش را در سال ۱۹۴۶ با عنوان بحران ساخت. او اولین بار در سال ۱۹۵۶ و با فیلم لبخندهای یک شب تابستانی و کسب جایزهٔ نخل طلٔا «بهترین اثر طنز شاعرانه» توانست خود را به جهان اثبات کند.[۱] از دیگر فیلم‌های مشهور وی ...
قسمت هایی از کتاب تصویرها (لذت متن)
ساعت ها به پیش می خزند. زندگی من پس از این چگونه خواهد شد؟ آیا قادر خواهم بود به کار ادامه دهم؟ آیا میل به کار پس از این ننگ عمومی بازخواهد گشت؟ در این واقعیت، آیا نیروی ادامه ی بازی هایم را خواهم داشت؟ پس حالا اوضاع از این قرار است و این وضعیتی است که پیش تر وجود داشت، یادم می آید؛ همان اندازه ناتوانم که در کودکی بودم، به ناتوانی کسی که در جریان شدید امواجی قرار گرفته که مدام او را فروتر می برد. وسوسه شده ام که از خودم دست بردارم، به نقطه ی تاریکی پناه ببرم، به مرحله فلج شدن، بی عملی، به جنون. وسوسه ای که می گوید تسلیم شوم. پنجاه و هفت ساله و هفت ساله، هم زمان، و توأمان. هم زمان و توأمان.