کتاب مدیریت نفس

Honoring the Self
عزت نفس و تحول شخصی
کد کتاب : 14080
مترجم :
شابک : 978-6001271533
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1983
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت نفس اثر ناتانیل براندن

مهمترین قضاوت تان تاکنون چه بوده است؟ قضاوتی که در باره ی خودتان داشته اید. عزت نفس کلید موفقیت یا شکست شما است. ناتانیل براندن، روانشناس پیشرو، می گوید:" به من بگویید یک شخص چطور درباره ی عزت نفس خود قضاوت می کند و من به شما خواهم گفت که آن شخص در محل کار، در عشق، در سکس ، در خانواده و در تمام جنبه های مهم دیگر وجود چگونه عمل می کند و او تا چه جایگاهی پیشرفت خواهد کرد . اندازه ی محبوبیت شما نزد خودتان – عزت نفس شما- مهمترین عامل برای موفقیت در زندگی است."
چگونه می توان اعتماد به نفس و عزت نفس را افزاش داد؟
چگونه می توان عزت نفس را در کودکان پرورش داد؟
چگونه می توان از احساس گناه و ترس از عدم پذیرش توسط دیگران خلاص شد؟
چگونه به خودمان احترام بگذاریم؟
اینها سوالاتی است که در این کتاب پاسخ های آنها را خواهید یافت.

کتاب مدیریت نفس

ناتانیل براندن
ناتانیل براندن، زاده ی 9 آپریل 1930 و درگذشته ی 3 دسامبر 2014، روان درمانگر و نویسنده ا‎‎ی کانادایی-آمریکایی بود که شهرت زیادی به دلیل کار بر روی روانشناسی عزت نفس داشت. براندن در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به تحصیل در رشته ی روانشناسی پرداخت و در دانشگاه های UCLA، نیویورک و کالیفرنیا تحصیل کرد.
قسمت هایی از کتاب مدیریت نفس (لذت متن)
بزرگترین مانع موفقیت و کامیابی ، عدم استعداد یا توانایی نیست ، بلکه این واقعیت است که موفقیت و کامیابی بالاتر از یک سطح مشخص از تصور ما،از اینکه ما چه کسی هستیم و چه چیزی برای ما مناسب است خارج است. بزرگترین مانع عشق این ترس پنهانی است که شاید دوست داشتنی نیستیم. بزرگترین مانع برای خوشبختی ، این احساس بی معنی است که شاید خوشبختی سرنوشتی مناسب برای ما نیست. اینها همه نشان دهنده ی اهمیت عزت نفس است. بنابراین باید با درک معنای عزت نفس شروع کنیم.