کارو داشته باش
واقعا مذاکره کننده خوبی هستند، یک جوری مذاکره کردند که اصول گرا ناراضی، اصلاح طلب ناراضی، اسراییل ناراضی، حزب اللهی ناراضی، امریکا ناراضی، اقا این کتاب را سفارش بدید ....
سفارش دادم هنوز به دستم نرسیده ولی به نظرم کتاب خوبیه توصیه میکنم
بعد از این کتاب غرب آسیا حتی یک روز در آرامش نبود به شخصه توصیه میکنم قسمت مراحل آتش نقض را مطالعه کنید، من متوجه نشدم
من با ایدولوژی عراقچی به هیچ عنوان موافق نیستم، اما ایشون به عنوان وزیر امور خارجه و مذاکره کننده اگر در دنیا بهترین نباشه قطعا یکی از بهترین هاست. چرا؟ چون ایشون در شرایطی در طول این سالها در مذاکرات حاضر شده که که نسبت به خصم به مراتب کارتهای کمتر و بی ارزشتری داشته، مثل این که شما به بهترین مربی فوتبال، یه تیم متشکل از بازیکنهای آماتور بدی با حداکثر یه ستاره، بعد انتظار داشته باشی که اون تیمشو در رقابت با یک تیم کهکشانی قهرمان کنه! اونوقت اگه قهرمان نشه میشه گفت اون مربیه بدیه؟
تا فردا صبح میشه خندید به این حرف😂😂😂😂
یکی از نتایج شگفت انگیز این کتاب 9 اسفند 1404 بود
ما یک گنده لات داریم تو محلمون، چند وقته اجازه نمیده از محل بریم بیرون، نه سر کار میتونیم بریم، نه دید و بازدید اقوام و حتی برای خرید محدود شدیم به محل خودمون. اینا به کنار، هر از گاهی میاد به ماشین و خونمون هم آسیب میزنه، حتی چندبار داداشمو زده لت و پار کرده، الان پررو شده میاد از یخچالمون هم چیز برمیداره. از وقتی این کتاب رو خوندم تمام مشکلاتم با این ظالم حل شد، گاهی توی حموم و دسشویی بهش فحش میدم، با خونواده میشینیم برنامه میچینیم که چطور دهنشو سرویس کنیم و ما بتونیم اون رو تحت سلطه قرار بدیم و یخچال و ماشینشو به غنیمت بگیریم... حتی چندباری همسایهها اومدن گفتن بیاین بریم بشینیم با این طرف صحبت کنیم ببینیم مشکل چیه حلش کنیم، اما ما راضی نمیشیم، اون میگه اگه میخواین توی محل رفت و آمد کنید باید خونه و ماشینتون رو بدین، من هم الکی به داداشم میگم تا نذاره داداششو بزنم لت و پار کنم من به فحاشی در حموم ادامه خواهم داد و وساطت همسایه هارو رد میکنم
هر کی فهمید چی میگه برام توضیح بده
من سر این کتاب گریه کردم... واقعا گریه کردم... وقتی که داشتم میرفتم شمال تا 1 هفته ای استراحت کنم و هفته بعدش شنبه امتحان حقوق مدنی داشتم... که رسیدم شمال و چمدون رو باز کردم دیدم مامانم کتابو اشتباه گذاشته.
والا منکه نگرفتمش و نخوندمش و نخواهم گرفت و نخواهم خوند. واقعیت اینکه بعضا دلیل تهیه و خواندن کتاب یا برعکسش نگرفتن و نخوندن یه کتاب نویسنده اون کتاب هست. بیاید فرض رو بر این بذاریم که این کتاب تکنیکهای ناب رو برای موفقیت در مذاکره مطرح کرده باشه، خب اولین سوالی که به ذهن هرکسی میرسه اینه که وقتی فردی یه همچین کتابی مینویسه چرا باید نتایج عملکردش در همین حوزه به این صورت باشه. واقعیت اینه چاپ این کتاب از طرف این شخص ، مثل چاپ کتاب هنر و اصول مدیریت توسط احمدی نژاد هستش. یا مثلاً گلزار بیاد در مورد هنر بازیگری کتاب بنویسه.
توصیه مینمایم همه خریداری بکنند و از تجارب ارزشمند ایشون استفاده کنند
تشکر میکنم دوباره موجودش کنید بسیار کتاب خوبیه
میتونم حدس بزنم با کدوم خودکار نوشته این کتابو
اگر میخواید تمام مذاکرات زندگیتون رو ببازید حتما این کتاب رو بخونید
یک سلاح استراتژیک بسیار عالی برای پرتاب به سوی دشمن ، به شرطی که ورداره بخونه
بهترین کتاب زندگیم. وقتی انداختمش توو منقل، آتیش شعله گرفت و کبابها خیلی خوب مغزپخت شدن
از لقمان پرسیدند ادب از که اموختی گفت از بی ادبان این که عباس عراقچی کتابی نوشته تحت عنوان آموزش مذاکره دقیقا یه همچین چیزیه 😂 یعنی باید این کتاب رو با دقت مطالعه کنید و خلاف هر چیزی که داخل کتاب نوشته رو انجام بدید
اگر میخواهید در همه مذاکرات پیروز شوید و از وقوع جنگ جلو گیری نمایید حتما این کتاب را مطالعه بفرمایید
فکر کنم میخواستید برعکس این جمله رو بنویسید
آقای عراقچی تلاشش رو کرد تا جنگ نشه اینکه ترامپ به هیچ اصولی پایبند نیست و مشکل روانی داره تقصیر آقای عراقچی هستش آقای عراقچی چیکار کنه طرف مقابلش انسان سالمی نیست البته در مذاکرات سلامت روانی طرف مقابل هم خیلی مهمه
کتاب باید الان بیشتر تخفیف بخوره
به عنوان یک کتاب طنز بخونید. به نظرم ارزش خرید داره!
کتاب خوبیه مخصوصا واسه چهارشنبهسوری