کتاب و آنگاه خدا عشق را آفرید

Mockingbird Wish Me Luck
کد کتاب : 1441
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-600-7718-25-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 142
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

چارلز بوکفسکی، از پرفروش ترین نویسندگان آمریکا

معرفی کتاب و آنگاه خدا عشق را آفرید اثر چارلز بوکوفسکی

کتاب و آنگاه خدا عشق را آفرید، مجموعه ای از اشعار نوشته ی چارلز بوکفسکی است که نخستین بار در سال 1972 چاپ شد. این کتاب به واسطه ی اشعار گزنده و تأثیرگذار بوکفسکی، شیوه ی نگرش این نویسنده و شاعر بزرگ آمریکایی به زندگی را نمایان می کند و به دردها، نفرت ها، عشق ها و زیبایی های زندگی می پردازد. بوکفسکی در این اثر از رنج ها، و افراط و حتی به گونه ای اعتیاد به لذت های گذرای زندگی سخن می گوید اما از طرف دیگر، درمی یابد که هنوز هم قادر است زیبایی ها و ارزش های زندگی را درک کند. او در کتاب و آنگاه خدا عشق را آفرید، مانند سایر آثار برجسته ی خود، زبانی ساده و قابل فهم را به منظور برانگیختن احساسات و افکاری پیچیده در مخاطبین به کار می گیرد.

کتاب و آنگاه خدا عشق را آفرید

چارلز بوکوفسکی
هاینریش چارلز بوکوفسکی،( زاده ی 16 آگوست 1920 و درگذشته ی 9 مارس 1994) شاعر و داستان نویس آمریکایی بود.بوکوفسکی در شهر آندرناخ آلمان به دنیا آمد. بعد از فروپاشی اقتصاد آلمان در پی جنگ جهانی اول، خانواده ی او در سال 1923 به بالتیمور رفتند. بوکوفسکی بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان لس آنجلس، دو سال را در دانشگاه شهر لس آنجلس گذراند و در دوره های هنر، روزنامه نگاری و ادبیات شرکت کرد. او در 23 سالگی، اولین داستان کوتاه خود را در مجله ای به چاپ رساند.بوکوفسکی در اوایل دهه ی 1950 در اداره ی پست ...
دسته بندی های کتاب و آنگاه خدا عشق را آفرید
نکوداشت های کتاب و آنگاه خدا عشق را آفرید
An incredible work.
اثری خارق العاده.
Library Thing Review

A pretty good book!
کتابی بسیار خوب!
Social Book Shelves

قسمت هایی از کتاب و آنگاه خدا عشق را آفرید (لذت متن)
نامه ای برایم نوشت / از اتاقی کوچک نزدیک رود «سن» / گفت: / می خواست به کلاس رقص برود / گفت: / در ساعت پنج صبح بیدار شد / شعری نوشت / یا نقاشی ای کشید / و گریست / او نیمکت مخصوصی / کنار رودخانه داشت.