کتاب بهترین قصه گو برنده است

Whoever Tells the Best Story Wins
(چطور با قصه کسب و کارتان را رونق دهید)
کد کتاب : 14578
مترجم :
شابک : 978-6009801923
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بهترین قصه گو برنده است اثر آنت سیمونز

داستان ها قدرت فوق العاده ای دارند. آنها می توانند ترغیب کنند ، همدلی ایجاد کنند و عملی را برانگیزند. بهتر از هر ابزار ارتباطی دیگری ، داستانها توضیح می دهند که شما که هستید ، چه می خواهید ... و چرا اهمیت دارد. در سخنرانیها ، جلسات دپارتمان ، در طول ناهار - هر مکانی که بتوایند امکانی برای مشتری های جدید ، مشاغل بیشتر یا ایده بزرگ بعدی خود ایجاد کنید - در صورت داشتن یک داستان قانع کننده برای ارتباط ، تأثیر بیشتری خواهید گذاشت.
کتاب بهترین قصه گو برنده است ، به شما یاد می دهد که تجربیات شخصیتان را به خوبی داستان های دیگر تعرف کنید طوری که اعتبارتان را نشان دهد ، پیوندهای عاطفی برقرار کند ، استقامت را القا کند و تخیل را تحریک کند. این کتاب کاملا به روز و کاربردی به شما یاد می دهد چگونه از داستان گویی استفاده کنید تا:
توجه را جلب کنید
به شنوندگان انگیزه دهید
اعتماد به دست آورید
استدلال خود را تقویت کنید
تصمیمات را تغییر دهید
اصالت را نشان داده و شفافیت را تشویق کنید
نوآوری داشته باشید
عدم اطمینان را مدیریت و کنترل کنید
و همراه با مثال ها ، یک روند داستان پردازی اثبات شده وتکنیک ها یک برنامه ی جدید و نوآورانه در آموزش داستان پردازی ایجاد می کند. بهترین قصه گو برنده است ابزارهای مورد نیاز برای رساندن پیامتان و ارتباط برقرار کردن با هر مخاطبی را به شما می دهد.

کتاب بهترین قصه گو برنده است

آنت سیمونز
آنت سیمونز سخنران، مشاور و نویسنده چهار کتاب است.آنت در سال 1983 با مدرک تجارت از دانشگاه ایالتی لوئیزیانا شروع كرد، ده سال را در استرالیا در كسب و كارهای بین المللی گذراند، در سال 1994به مدرک M.Ed.از ایالت NCرسید. مشاوره فرآیند گروهی را در سال 1996 آغاز کرد.آنت با کمال تعجب صادق است، فرصتهای پنهان را جستجو می کند، با خوشحالی به ریسک می پردازد و یک داستان خوب تعریف می کند.
نکوداشت های کتاب بهترین قصه گو برنده است
.a worthwhile guide[…]storytelling is touted as a secret to effective leadership yet most of us are uncertain where to start.
یک راهنمای ارزشمند... داستان پردازی بعنوان راهی برای رهبری موثر... در حالیکه اکثر ما نمی دانیم از کجا باید شروع کنیم.
The Globe and Mail

It is superb and will be one of my best of the year.
فوق العاده است و یکی از بهترین کتاب های سال خواهد بود
The CEO Refresher

Once upon a time, story was banished from business. Then Annette Simmons came along to show us the error of our ways. This book is a smart, practical guide to tapping the power of narrative to improve your business and your life
روزی روزگاری قصه از تجارت حذف شد. آنت سیمونز آمد تا اشتباه راهی که رفتیم را نشانمان دهد. این کتاب یک راهنمای هوشمندانه و کاربردی برای بهره برداری از قدرت روایت برای بهبود شغل و زندگی شما است
Daniel H. Pink, author of A WHOLE NEW MIND

قسمت هایی از کتاب بهترین قصه گو برنده است (لذت متن)
عنصر غایب بیشتر ارتباط های ناموفق، حضور انسانی است. راه حلش ساده است. برای این که حضورتان را با تمام ارتباط هایتان مخلوط کنید فقط باید بیشتر قصه بگویید و تمام. این طوری حضورتان را نشان داده اید. حالا دیگر در ارتباط شما انسانی حضور دارد. با استفاده از این کتاب قصه های بیشتری را با روابط تان ترکیب کنید. قول می دهم حضورتان پررنگ تر خواهد شد. مهم تر این که با قصه های بزرگ تری ارتباط پیدا می کنید که زندگی و کارتان را شکل می دهند، طوری که زندگی تان را سرشار از معنی می کنند و دیگران را هم راهنمایی می کنند که همین روال را پیش بگیرند.

داستان ها به ما اجازه می دهند کامل و بی نقص نباشیم، ولی نشان بدهیم که هنوز به اندازه ی کافی خوب هستیم.

در نهایت تمام انسان ها نیازمند توجه دیگر انسان ها هستند طوری که باعث شود حس کنند آدم های مهم خواستنی، قدرتمند و سرزنده هستند. خدمات و کالاها فقط در صورتی رضایت بخش اند که خوراک ارتباط انسانی را فراهم کنند. قصه هایی که می گویید و قصه هایی که آدم ها درباره شما و محصولات یا خدمات شما به خودشان می گویند، باعث می شود توانایی تان در ایجاد حس رضایت بیشتر یا کمتر شود.