کتاب فیظیک

Physik
سیپتیموس هیپ 3
  • 15 % تخفیف
    150,000 | 127,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 14883
مترجم :
شابک : 978-9643695323
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 584
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 23
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

فیزیک
Physik
(سپتیموس هیپ: کتاب سوم)
  • 25 % تخفیف
    170,000 | 127,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ناهید ناهید
    نویسنده:
کد کتاب : 45071
مترجم :
شابک : 978-9646205901
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 381
سال انتشار شمسی : 1387
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فیظیک اثر انجی سیج

این اثر، کتاب سوم مجموعهی «سیپتیموس هیپ» بوده که برای نوجوانان تدوین شده است. هر یک از کتابهای مجموعهی هفتگانهی سیپتیموس هیپ در عین پیوستگی، اثری مستقل به شمار میروند. در توضیح پشت جلد آمده است: «مواظب باش جینا، نگذار آن دستهای پیر و چروکیده، تو را هم توی آینه بکشند! سیپتیموس هیپ مهروموم اتاقی فراموششده در قصر را باز میکند و بعد از پانصد سال روح ملکه ادلدردا از زندان آزاد میشود. اکنون ملکه ادلدردا برای اجرای نقشهی شیطانیاش و ناپدیدکردن سیپتیموس، باید از نفوذ جینا بر برادرش سیپتیموس و دانش و استعداد کیمیاگر معروف مارسل لوس کمک بگیرد.» انجی سیج در کورنوال انگلستان، کنار یک نهر زندگی میکند. او با قایق کوچک سبزرنگی با بادبانهای قرمز سفر میکند و برای نوشتن داستانهایش از قایقهای شکار صدف الهام میگیرد. سیچ چند کتاب مصور و دنبالهدار برای بچهها نوشته است. کتابهای «خانهی تسخیرشدهی من» و «شمشیری در گروتو» از سری داستانهای دنبالهدار «آرامینتا اسپوکی» برای گروه سنی جوان و نوجوان از این دست هستند. کتاب حاضر را نشر «افق» منتشر کرده و در اختیار نوجوانان قرار داده است.

کتاب فیظیک

انجی سیج
انجی سیج (به انگلیسی: Angie Sage) (متولد ۱۹۵۲) خالق مجموعه سپتیموس هیپ است که شامل کتاب‌های افسون، پرواز، فیزیک و جستجو و سه کتاب دیگر می‌شود. او همچنین تصویرگر یا نویسنده آثار بسیاری برای کودکان است. او همچنین نویسنده مجموعه آرمنته جن زده است.انجی سیج در دره تامس، لندن و کنت بزرگ شد. پدر انجی یک ناشر بود. او کتاب‌های خالی را به خانه می‌آورد تا انجی آنها را با داستان یا نقاشی پر کند. سیج اول به فراگیری پزشکی پرداخت اما با تغییر دادن ذهنیت خود وارد رشته هنر و مدرسه لسسیتر ش...
قسمت هایی از کتاب فیظیک (لذت متن)
مواظب باش جینا نگذار آن دست های پیر و چروکیده، تو را هم توی آینه بکشند! سیپتیموس هیپ مهر و موم اتاقی فراموش شده در قصر را باز می کند و بعد از پانصد سال روح ملکه ادلدردا از زندان آزاد می شود. اکنون ملکه ادلدردا برای اجرای نقشه ی شیطانی اش و ناپدید کردن سیپتیموس، باید از نفوذ جینا بر برادرش سیپتیموس و دانش و استعداد کیمیاگر معروف مارسل لوس کمک بگیرد.